Sorteren

Reviews over Löf

Voor prijs goed hotel

Nvt
    13-11-2018

Wel kleine kamer met balkon aan moezelkant

Op 3 etage veel geluid van kamers boven je

We denken dat het de kamers van personeel zijn.Trap achter deur naar boven naast de lift.

Ontbijt perfect.diner matig(koude soep)

Ligging hotel gunstig en de gastenkaart fijn om met de trein naar Koblenz of Cochem te gaan

Fantastisch vakantie gehad.

F Boonstra
    22-9-2018

Het eten was fantastisch, het persoonlijk vriendelijk en behulpzaam. De omgeving was geweldig om te wandelen.

Nadeel was het geluid van het verkeer op straat.

Twijfel

Ineke
    15-9-2018

Wij,twee schoonzussen, waren hier van 10 tot en met 13 september.Het weer was prachtig.Genoten van het Moezelgebied.We hadden een eenvoudige, schone kamer met balkon(111).Niets te klagen.Ontbijt was voortreffelijk,avondeten redelijk tot goed.Bediening ook prima.Maar....wij hebben daar mensen ontmoet(zie het review van Leo en Nel) die een kamer hadden die men had moeten weigeren.Maar ja....je wordt voor het blok gezet.Werkelijk ongelofelijk in deze tijd.Zelfs nog te klein voor een eenpersoonskamer.Schande!!En zij waren niet de enige.We hebben het met elkaar leuk gehad en het weer werkte mee en dat maakte veel goed.Wij zaten goed maar uit solidariteit met deze mensen geven wij dit hotel ook een zes!!!

Fantastisch.

maria
    20-8-2018

we zijn 8 dagen geweest een mooi hotel lekker eten mooie en zuiveren kamers we hadden er een balkon bij dat is ook wel fijn.

Het personeel was super aardig we hebben er een fijne tijd gehad.

je lag wel aan een doorgaans weg maar wij hebben er geen last van gehad.mooi uitzicht op de moezel.bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de fijne dagen hotel Traube is echt een aanrader.

Romantiek aan de Moezel!

Hetty en Rien
    10-6-2018

Allereerste indruk was verrassend ruim hotel ,vriendelijke ontvangst spreekt verstaanbaar nederlands.

De geboekte kamer was bezet,dus mochten wij in de suite verblijven,dat was geen straf.

verder was het ontbijt goed met ruime keus,gebakken ei of rulei hoe je maar te vragen en word ter plekke berijd en geserveerd .

avond eten van de kaart alleen eerste dag mochten we ook voor buffet kiezen geweldig

verder kan je met gastekaart met o.v. naar Koblenz en max Traben Trabach reizen

Voor het hotel kan je ook met de boot over de moezel naar Cochem,kaartje koop je in het hotel.

wij hadden kamer met balkon moezelzicht.

als je echt rust wil moet je daar niet zitten,in de vroege ochtend is er veel doorgaand verkeer!!

de volgende trip word het voor ons wel weer kamer aan moezelzijde gezellig

Löf scoort een 6,6 uit 10, op basis van 55 reviews