Vakantiehuis Möschelberg

Vakantiehuis
Vakantiehuis Möschelberg
8,3

4 reviews over Vakantiehuis Möschelberg in het Nederlands

Leuk, kleinschalig hotel met uitstekende keuken

l_beaujon
8-1-2011

We hebben dit hotelletje pas begin december geboekt via internet. De standaard kamers zijn ruim en schoon. Het eten is erg lekker en gevarieerd. Dagelijks een 4 gangen menu met slade buffet bij half pension. Ook het ontbijt was goed verzorgd met scrambeld eggs en uitgebakken spek en gegrilde tomaatjes. De eigenaar staat zelf in de keuken en ze zijn zeer gastvrij. De prijs kwaliteit verhouding is ruim voldoende.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

mooi hotel voor enkele rustige dagen

bielen guy
25-7-2008

De komfortkamer is zeer goed ingericht. De tv, uitgerust met satelietontvangst, is verouderd en zou moeten vervangen worden. Geen nederlandstalige zenders.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben voor december 2007 een Sylvester arrangement in

Yvonne van der Haar
17-1-2008

We hebben voor december 2007 een Sylvester arrangement in hotel Möschelberg geboekt. Ze hebben ook een vakantiewoning, maar wij verbleven in het hotel. Detlef en Brigitte bieden twee soorten kamers aan. De goedkoopste kamers zijn echter ruim genoeg. De gerechten van de kaart zijn geweldig en Detlef verdient voor zijn kookkunsten zeker een pluim. Hij bewees ook met het Sylvester-menu dat hij heel wat in zijn mars heeft. Dit menu stond in het teken van Namibie en was geweldig. Zeer zeker ook de aankleding van het restaurant. Niets dan lof voor eigenaren en personeel. Iedereen was zeer vriendelijk en de kamers werden keurig schoon gehouden. Een uitstapje naar Trier met de trein is zeer zeker aan te raden. In Lissendorf zelf is verder niet veel te beleven. Je hebt echt vervoer nodig. Dit hotel is zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in december 2007

2006

Wij hebben hier 3 weken onze huwelijksreis doorgebracht

Marieke Lambermont
10-8-2006

Wij hebben hier 3 weken onze huwelijksreis doorgebracht. Normaliter logeren we in het hotel waar dit huyisje bij hoort, maar i.v.m. de lengte van ons verblijf hebben we gekozen voor het huisje. Nadien hebben we er nog eenkeer een dag of 5 in gelogeerd. We komen al een aantal jaren in het hotel en ook het huisje is geweldig. De eigenaar en zijn vrouw zijn reuze vriendelijk, het wordt goed schoongehouden, je kunt er heerlijk rustig buiten zitten, als je in het hotel eet dan zit je absoluut goed: aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2004

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Möschelberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Möschelberg in Lissendorf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Möschelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.