Vakantiehuis Eifel-Paradijs

Vakantiehuis
Vakantiehuis Eifel-Paradijs
9,8

1 review over Vakantiehuis Eifel-Paradijs in het Nederlands

Super leuk, gezellig en modern husje!

Claudia
21-7-2015

Wij zijn hier met 2 volwassenen en 2 kinderen verbleven. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Het dorp zelf heeft niet veel voorzieningen voor kinderen dus wat leuks voor kinderen in de tuin zou het nog beter maken! Die van ons vonden het erg leuk om rondjes om het huisje te rennen en in het prieeltje in de tuin te spelen. Het huisje ligt heerlijk rustig en heeft een mooi uitzicht. De mensen zijn zeer gastvrij en altijd behulpzaam. Er is genoeg te doen in de Eifel! Voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eifel-Paradijs in Lissendorf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eifel-Paradijs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.