Vakantiehuis Eifel-Paradijs

Weer vandaag-1°-3°
Vakantiehuis Eifel-Paradijs
9,8

9 reviews over Vakantiehuis Eifel-Paradijs in het Nederlands

We komen zeker een keer terug!

Fam. de Man,
2-11-2018

In de herfstvakantie hebben we een heerlijke week in dit paradijsje doorgebracht. We hadden enorm mazzel met het mooie weer en hebben nog kunnen genieten van de zon. Het huis ligt aan de rand van een rustig park en je loopt of fietst zo het bos in. Het huis is smaakvol ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een lekkere fles wijn bij aankomst!

Andre en Monique,
1-10-2018

Het was voor de 2 e keer dat we geweest zijn en zeker niet de laatste.

Alles was heel goed. Prima huis, van alle gemakken voorzien en keurig schoon.

Goede service ,als er wat is wordt dat uitstekend opgelost.

Super!

Fam. Visser,
1-10-2018

Wat een geweldig huis en fantastische omgeving. Wij hebben enorm geboft met het weer en nog heerlijk in de zon kunnen zitten. Mooie wandelingen gemaakt en leuke plaatsen bezocht. Het huisje was zeer schoon en netjes. Ook leuk was de fles wijn bij aankomst. Wij komen zeker een keer terug!

Rust, ruimte en kwaliteit! Mooiste huis van al!

Ton en Mieke,
10-6-2018

De Eifel is een prachtig wandelgebied! Je komt soms kilometers lang geen mens tegen!

Echte de moeite waard!

Ro & Yo,
17-3-2018

Wij waren zeer verrast over de schoonheid van het huisje. Dit in zowel figuurlijk als letterlijk. Het uitzicht en de omgeving zijn fantastisch en daarbij is het huisje zowel buiten als binnen brandschoon. Alles wat je nodig hebt om een goed verblijf te hebben is aanwezig, alleen het weer is niet te sturen. Helaas hebben wij een aantal dagen regen gehad, maar dan pak je gewoon de trein naar Trier (retour 2 personen net geen 26 euro) en een prachtige rit van zo'n anderhalf uur. Op de dagen dat het droog was hebben we onze voeten goed in beweging gezet. Prachtige wandelingen gedaan. Kortom het huisje is een echte aanrader waarbij de prijs/kwaliteit helemaal in balans zijn. Gewoon doen dus....

Uitmuntend huisje

Fam. Doesburg,
23-3-2017

Wij waren er in de voorjaarsvakantie en hadden het erg naar ons zin. Het huis is erg schoon, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig en er zijn leuke plaatsjes in de buurt.

Super

Linda
6-8-2016

Het huisje is zeer comfortabel en heeft moderne luxe.

Om het huisje heen is erg veel ruimte en het heeft een prachtig uitzicht.

Wat opvalt is de stilte.

Je loopt zo het bos in, en ook zijn er mooie fietsroutes. Verschillende grote steden zijn er in de buurt, je kunt zelfs met de trein vanuit Lissendorf hier naar toe.

Het was een heerlijke vakantie, mede door het geweldige huis!!

Superhuis

Fam. van Doesburg
15-2-2016

Heerlijk en schoon huis, modern ingericht, goede bedden en van alle gemakken voorzien! De omgeving is mooi en bosrijk en we hebben leuke wandelingen gemaakt. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug in dit fijne huis. In de zomer kan je volop genieten van het grote terras en het mooie uitzicht.

Super leuk, gezellig en modern husje!

Claudia
21-7-2015

Wij zijn hier met 2 volwassenen en 2 kinderen verbleven. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Het dorp zelf heeft niet veel voorzieningen voor kinderen dus wat leuks voor kinderen in de tuin zou het nog beter maken! Die van ons vonden het erg leuk om rondjes om het huisje te rennen en in het prieeltje in de tuin te spelen. Het huisje ligt heerlijk rustig en heeft een mooi uitzicht. De mensen zijn zeer gastvrij en altijd behulpzaam. Er is genoeg te doen in de Eifel! Voor ieder wat wils.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eifel-Paradijs in Lissendorf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eifel-Paradijs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.