Linz am Rhein

Vakantie in Linz am Rhein

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Linz am Rhein

Reviews over Linz am Rhein

• 8Rob26-01-2015

Veel vakwerkhuizen

Mooie oude historische kern in dit dorpje. De moeite waard om een paar uur doorheen te slenteren, wat te drinken/eten en wat winkeltjes te bekijken. Leuk om gezien te hebben.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6m en v08-09-2012

Voor heel even te verblijven

het is een erg toeristisch plaatsje. Buiten restaurants en terrassen is er niet veel te beleven. Je moet er eens geweest zijn, maar voor ons hoeft het geen tweede keer. Er waren alleen maar senioren, die met de boot of fiets dit plaatsje aandoen. Wij waren er ook nog met het jaarlijkse wijnfest, maar gezien onze leeftijd, 40 jaar, vielen we hier in dit plaatsje echt op.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8Chris14-11-2011

leuk stadje

prachtig stadje met vakwerkhuizen. Allang geleden met ouders bezocht in de zomervakantie. Ga beslist nog eens terug.

juli 1996

• 8piet02-05-2011

gezellig dorpje met veel vakmanshuisjes

zijn er op een zatermiddag geweest, helaas zijn om 14 uur de meeste winkels dicht,toch hebbe genoten van de mooie straatjes en bebouwen

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2011

• 8len01-11-2010

Mooi plaatsje nabij Koblenz

Linz is een leuk stadje direct aan de rijn en ten noorden van Koblenz. Het centrum is leuk en men kan via de vele poorten het plaatsje bezoeken. Het centrum heeft vele vakwerkhuizen en er zijn diverse winkels. Ook op zondag zijn er diverse geopend. Ook de vele terassen en restaurants zijn de moeite waard! Indien men een tocht langs de rijn maakt is dit zeker een must!

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Meier, Michael17-07-2010

Tolle Stadt

Der Ort Linz ist eine Reise wert, vor allem sind die Fachwerkhäuser sehr schön. Die Gassen, der Marktplatz, der Buttermarkt und das Ambiente ist wunderschön, schon fast im südländischen Flair.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Jan en Christien19-02-2010

Vakwerkhuizen

Linz am Rhein is een klein stadje vol met vakwerkhuizen zoals zovele in deze streek. Op de markt liggen veel terrasjes. Buiten Linz is een groot oorlogsgravenkerkhof.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8els16-10-2008

mooi

een erg mooie omgeving en een leuk stadje met vele oude huizen. in Linz am Rhein is het gehele jaar door verschillend te beleven (kijk naar hun site). van hearte aan te bevelen voor wandelen,fietsen en een goede pot bier/wijn

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8jan en herma09-04-2008

Leuk plaatsje ,veel terrassen.Wij waren hier begin oktober met veel mooi weer.

Gereisd in april 2008