Camping Am Mühlenteich

Camping Am Mühlenteich
8,5

10 tips over Camping Am Mühlenteich

Ton Epping, 9-7-2015

Ga lunchen op de bovenste verdieping van Schloss Rheinfels of bij mooi weer op het terras. Prima keuken, redelijke prijzen, schitterend uitzicht.

Of doe een trip St. Goar - Rudesheim en terug met de Köln- Düsseldorfer

Elly, 21-8-2014
Ga ergens in het dorp eten of warm gewoon even knakworstjes op.....
Anita en Frank, 26-5-2014
Dagje koblenz met de kabelbaan de rijn over!

Hetty, 7-5-2014
De Schinderhannes-radweg; een prachtig fietspad, beetje glooiend maar goed te doen.
Hans, 23-9-2013
Volg de borden in het dorp en niet de navigatie!
hoogie36, 19-9-2013
Er wordt hier niet gewerkt met plaatsnummers, maar zoek maar een fijn plekje waar je je happy voelt. Het terrein is erg groot dus fijne plekjes genoeg.

Hans Seesing, 14-10-2012

Neem de fiets mee naar de camping. Dichtbij de camping ligt de fietsroute over een oude spoorbaan. De hellingen zijn daardoor ook voor de amateur goed te fietsen. De omgeving is prachtig door de rust, het uitzicht en veel vogels.

Het rijndal is goed te bereiken en vanuit Boppard gaat de trein naar boven, naar Emmerhausen, waarbij je fiets gratis mee kunt nemen. Heerlijke tochten zijn er te maken.

Peter Veen, 21-8-2012
Vergeet niet een vorkje mee te prikken in het restaurant!
fam8, 17-8-2012
Bovenaan camping loopt over voormalig treinspoor een prachtig fietspad.
ctenc, 5-8-2012

Prima eten voor goede prijs.

Erg behulpzaam!!