Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler

Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler

1 review over Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler in het Nederlands

fantastisch hotel in rustige omgeving

Lisette
10-11-2010

Een zeer fijn hotel in een rustige omgeving echter zeer centraal gelegen om uitstapjes te maken zowel met de fiets, te voet of met de auto. Comfortabele schone kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avond is er een kleine kaart op reservering maar in de nabijheid zijn leuke restaurants waar je zeer goed kunt eten. Het weinhaus van het hotel heeft prima wijnen en een wijnproeverij is aan te raden. Fijne wandel- en fiets routes. Bern-Kastel op 3 km afstand. Voor kinderen misschien te saai.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler in Lieser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotel-Weinhaus-Stettler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.