Reviews over Lieser

Fijn hotel

Richard en Gisela,
    5-7-2018

Mooi hotel aan de Moezel gelegen. Keurige schone kamers, helaas alleen 2 eetkamerstoelen op de kamer, geen fauteuils om even ontspannen te kunnen zitten. Prima bedden. Helaas geen koelkast op de kamer. Het hotel heeft een lift. Prima ontbijt. Met halfpension kregen we iedere avond een heerlijk driegangendiner op het terras. Vriendelijk personeel en behulpzame eigenaresse.

Komen er al meerdere jaren!!

Otten, Peter en Ria,
    28-5-2018

Goed, De hartelijke bediening door het hotelteam. Leuk Pinksterarrangement.

Uitgebreid ontbijt en 3 gangen keuzemenu. Goed ingerichte kamer met TV.

Fijne parkeerplaats.

Minder goed, Geen WiFi. Geen lift. Wel kamers begane grond

Mooie plek en zeer gastvrij

S. Karis,
    29-9-2016

Wein & Gästehaus Rosenlay ligt in het mooie Moezelgebied. Het gästehaus ligt op een heuvel met mooi uitzicht. Geen uitzicht op de Moezel. De kamers zijn prima ingericht, goede moderne badkamer. De kamers zijn niet erg groot en hebben een velux raam, maar wij vonden dat nu niet erg. Volgende keer willen we wel graag een kamer met terras. Alles is prima verzorgd, erg schoon. Prima ontbijt. Eigenaren zijn erg aardig, klantvriendelijke en behulpzaam. Voldoende parkeergelegenheid. Fietsen kunnen overdekt staan.

leuke rustige B§B met een uitstekende ligging

De Bruyckere Georges,
    29-8-2014

Wein-und Gästehaus Binz-Meyer is een uitstekende keuze gebleken.

Mooie rustige kamers, alle comfort aanwezig, badkamer oké. Ligweide en parking, alles even proper. De uitbaters zijn super vriendelijk, het onthaal is perfect, het ontbijt reuze en typisch Duits.

Leuk Hotel

henkbavel,
    22-7-2013

Goed hotel voor een paar dagen Ligt gunstig Jammer genoeg geen wifi

Lieser scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews