Reviews over Leudersdorf

prima gelegenheid op doorreis voor twee personen

Joost Peetoom,
    26-8-2018

Hartelijke ontvangst, gasttvrouw Ellen Gilles legde een hoop uit over de omgeving, regelde broodjes voor ons en bood veel aan om onze wandeling op de eifelsteig zo aangenaam mogelijk te maken. We zaten in het 2-persoons appartement: erg geschikt op doorreis, maar het keukenblok is minder geschikt voor een langer verblijf waarbij je zelf uitgebreid zou willen koken. maar met de 2-persoons accomodatie mikt ze ook meer op wandelaars voor 1-2 nachten Het 4-persoonsverblijf is wel ingericht op langere verhuurperioden.

zeer ruim en compleet appartment

Servé Muijres,
    9-9-2013

Appartment is prima, ruim en compleet. Maakt deel uit van een houtbewerkingsbedrijf waar het soms al vroeg dag is. Gastvrouw is vriendelijk en zeer behulpzaam. Grote tuin met bbq is top!

Boek direct bij eigenaar en niet via touroperator, dan betaal je veel meer dan de 60 euro per nacht dat het appartement werkelijk kost.