Hotel Wappen von Leiwen

Hotel Wappen von Leiwen
8,4

75 reviews over Hotel Wappen von Leiwen in het Nederlands

Prima hotel in mpoie omgeveing

A. Slagter
25-8-2014

Wij zijn het zoveelste jaar neergestreken in Leiwen om de WRC Rally Duitsland mee te maken. Al die jaren hebben we overnacht in Wappen von Leiwen. Paul en Kamila zijn vriendelijke, gezellige en gastvrije mensen. Altijd in voor een praatje en een dolletje. Hotel is netjes en verzorgd, kamers keurig netjes en schoon. Ontbijt is uitgebreid en ze houden rekening met het 'vroege' opstaan van de rally gangers. Ontbijt staat altijd klaar. Avond eten doen we meestal in Trier, maar als we in het hotel eten is het altijd goed!

Qua omgeving is het een geweldige plek zo langs de Moezel. Leuke dorpjes, genoeg fiets- en wandelroutes.

Voor volgend jaar staat dit tripje al weer vast! Wederom bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

net eenvoudig hotel

Aad
30-6-2014

Net hotel in het plaatsje Leiwen. Moezel is een stukje lopen. Kamers zijn schoon en netjes. Het eten is ook voldoende. Ontbijt buffet is uitgebreid. Eigenaar doet alles om gasten het naar de zin te maken.

Gereisd Met vrienden in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader !!

de bruyn gunther
31-3-2014

Vriendelijke ontvangst, toffe uitbaters, leuke omgeving, van hieruit kun je veel bezoeken, Trier is een gezellige winkelstad, de route naast de moezel is adembenemend, interessant voor fietsers, veel restaurantjes ... Kortom: aanrader en voor herhaling vatbaar en liefst langer dan een weekend

Gereisd Anders in maart 2014

De top van Leiwen

Jose,Harrie,Wies en Leo
20-8-2013

Wij hebben in het verleden al heel veel hotels gehad,maar dit slaat alles. Behulpzaamheid,humor en vriendelijkhieid.Wij komen in dit hotel zeker terug. Kamila en Paul,bedankt en tot ziens.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Aangenaam verrast

Han Siebers
7-8-2013

We hebben 1 week lang van de gastvrijheid van paul en kamilla mogen genieten. Prachtig hotel en dat de fietsen in de kelder mochten staan was fantastisch. Het koken van paul was ook voortreffelijk. Vooral de overheerlijke spaghetti is een aanrader. Groetjes uit venray han en leonie

Gereisd Met partner in juli 2013

Gezelligheid en gastvrijheid !!

Fred, Lianne en kinderen
4-8-2013

Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan het Wappen von Leiwen, deze keer in een appartement. Aangenaam verrast waren wij door de ruimte die het appartement biedt, twee zeer ruime slaapkamers, een goed ingerichte woonkamer met comfortabele bank, eethoek en kitchenette. Een zeer nette badkamer en bovendien een dakterras van naar schatting zo'n 70 m2 (!) met een mooi uitzicht over de omgeving , tuinstel en parasol waren ook aanwezig. Opvallend is voorts hoe schoon een en ander is, werkelijk perfect ! Daarnaast de spreekwoordelijke betrokkenheid c.q. hartelijkheid van Paul en Kamila en het recept voor een fantastisch verblijf is compleet. Prima faciliteiten voor motorrijders, hen wordt stalling aangeboden. Er worden fietsen verhuurd. Ruime parkeergelegenheid. Leiwen is bovendien centraal gelegen t.o.v. Trier, Bernkastel-Kues en Cochem. Aan de voorzijde is recentelijk een gezellig terras gemaakt, waar het prima vertoeven is, met name 's avonds als Paul en Kamila erbij zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Toppertje

Pek
11-6-2013

Dit is een perfect hotel voor de motorrijder en uiteraard ook voor andere.Kamers zijn netjes en schoon.Ned eigenaar Paul en zij Kamila doen er alles aan om het naar je zin te maken en dat is deze keer ook zeker weer gelukt.Voor de motoren is er een afgesloten garage dus dat is ook prettig.Het is een mooie omgeving en voor iedereen wel wat te doen al moet je wel zelf op pad gaan.We zijn nu voor de 2x met 8 man geweest en de 3x gaat het ook wel weer gebeuren.

Paul en Kamila bedankt.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Toppertje

Peter van Eijk
11-6-2013

Goed hotel,kamers zijn schoon en netjes.Eten is uitstekend en ruim voldoende.Eigenaar en partner zijn erg vriendelijk en behulpzaam.Voor de motorrijder is er een afgesloten garage onder het hotel dus die kan lekker veilig geparkeerd worden.De omgeving is prachtig.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zo kan het ook! Super!

Edgar
14-5-2013

Gegeten en overnacht in het Wapen von Leiwen. Eigenaar Paul en Camille hebben het prima voor elkaar! Eten was perfect en echte "Duitse porties". De kamers zijn schoon, groot en netjes. Bed was perfect en heerlijk geslapen. Omgeving is schitterend. Absolute aanrader dus!

Gereisd Zakelijk in mei 2013

Fantastische service

Jan van Veen
28-10-2012

We zijn hier vier dagen geweest in oktober 2012. Zeer vriendelijk personeel. Goede kamers, uitstekend eten, zeer goede bediening. Omgeving geweldig. Veel wandelmogelijkheden, fietsen, prima uitzicht vanaf het hotel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in oktober 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wappen von Leiwen in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wappen von Leiwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.