Pension Moselblick Löwen Werner

Pension Moselblick Löwen Werner

6.3Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Leiwen (Moezel)

Op vakantie geweest naar Moselblick Löwen Werner?

6.3Voldoende

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

4 reviews over Pension Moselblick Löwen Werner

• 9Van Naelten-Vetters17-08-2010

We gaan zeker nog terug

Moselblick Lowen Werneris een echte aanrader, zeer klantvreindelijk en tevens zeer goede wijnen

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Raymond22-07-2010

Schitterende plek

Locatie ligt vlak aan de doorgaande weg Köwerich - Trittenheim maar ook vlak aan het water (Moezel). In de zomer periode meren er enkele rondvaarten aan u kunt hier ter plekke tickets kopen om mee te varen. Het hotel was netjes maar al wat ouder. De bedden waren naar mijn mening te zacht. De douche en de kamer was schoon. Aardig personeel. De eigenaar heeft ook een wijngaard. Het dorpje is lekker toeristisch veel restaurants en hotels en een supermarkt weinig winkels. Er is ook fietsverhuur aanwezig, populaire fiets omgeving. Op de berg ligt een Landal Greenparks met huisjes en camping.

Gereisd met partner in augustus 2009

0 tips over Pension Moselblick Löwen Werner