Camping Landal Sonnenberg

Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag10°3°
Camping Landal Sonnenberg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sonnenberg voor je op een rij gezet:

106 reviews over Camping Landal Sonnenberg in het Nederlands

Wat een leuk park! De weg omhoog naar het park geeft trouwens een geweldig uitzicht. We stonden met onze caravan op plekje 105 wat precies midden op het pad was tussen het sanitairgebouw en de enorm grote buitenspeeltuin. Het had comfortabeler geweest met een gras ondergrond maar het viel te doen. Sanitair was schoon en netjes. Het zwembad was echt leuk voor ons 3,5 jarig zoontje. Een leuk glijbaantje, stroomversnelling, plekken waar dan grote bubbels opkomen etc. Ook het indoorspeelparadijs was bij slecht weer een uitkomst en zeer groot. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Met iets oudere kinderen zou je ook nog kunnen midgid golfen, bowlen of het leuke klimparcours door de boomtoppen kunnen doen. Enige minpuntjes waren dat er af en toe te weinig personeel was en dat je met je wasmand vol vuile was door het restaurant moest lopen langs mensen die zaten te eten om bij de wasmachines te komen. Maar wij komen zeker terug!

Wij zijn met twee tieners naar de camping gegaan.

Mooi gelegen tussen de bossen.

We zaten in het straatje bij het toiletgebouw. (130)

Toiletgebouw netjes alleen heel krap bij de mannentoiletten.

Dit zijn mooie plekken. In de ochtend direct de zon op de tent.

Op de onderste laantjes zit je lang in de schaduw.

En zelfs met hoge temperaturen is het lang koud in de de ochtend.

Voor onze kinderen was er weinig vermaak.

Alles is echt gericht op kinderen tot 10 jaar.

Dit ben ik van Landal niet gewend en was voor ons maar zeker voor de kinderen een behoorlijke tegenvaller.

Gelukkig hebben we mooi weer gehad en ons veel vermaakt in het buitenzwembad. Deze ligt anderhalve kilometer van het park

Alleen jammer dat deze pas om 12:00 open gaat.

Al met al door het mooie weer een heerlijke vakantie gehad maar volgende keer zoeken we toch iets meer vertier voor oudere kinderen.

Prima vermaakt

Familie
19-8-2018

Mooie camping, wel harde grond maar met rotsharingen geen probleem. Sanitairgebouw mooi, beetje apart ingedeeld, bij de wc’s zijn ook 2 wc’s waar een wastafel bij zit, bij de wasruimte heb je douche met een wastafel die zijn erg fijn. De familiedouche zijn 2 kleine badkamertjes, met een douche, wc en wastafel. Enige wat we daar misten was een extra douchekop. Onze zoon vond vooral de (binnen)speeltuin erg Leuko en ook het zwembad viel in de smaak. Het restaurant is simpel en we werden met de bingo op een gegeven moment een soort van weggewerkt, dat was erg jammer. De snacktruck viel wel erg tegen, bestelling niet compleet en de friet was gewoon slappe hap. Wij hebben ons verder in ieder geval prima vermaakt en gaan zeker nog een keertje terug.

Laatste keer hier

Johan hielkema
7-8-2018

Locatie prima... personeel niet echt vriendelijk op het terras. Sluitingstijd is hier dagelijks 22.00uur ook op zaterdag en om 21.30 word je geacht je laatste drinken te bestellen zodat men kan opruimen... niet echt vriendelijk.

Het restaurant en de park winkel zijn erg duur,je kunt beter even 2 km verderop naar de supermarkt rijden. Zwembad is klein en je kunt er niks krijgen dan moet je het zwembad weer uit. Op het park zelf viel ook weinig te beleven mede doordat overal geld voor word gevraagd. Zelfs Wi-Fi kost voor een week 32euro terwijl dat bijna overal vrij is..

Super vakantie!

Marieke
30-7-2018

Super vakantie gehad op Landal Sonnenberg! Leuk binnenzwembad en fantastische binnen en buitenspeeltuin.

Sanitair echt keurig en fris! Wordt goed bijgehouden.

Restaurant a la carte met lunch en bollo buffet waren prima! De pizza's daarentegen vreselijk. Van de 3 pizza's 1 verbrand en 2 te zacht.

Foodtruck met friet en snacks leuk, maar als het druk is wordt de friet er te snel uitgehaald dus niet echt gaar.

Camping is een prima uitvalsbasis naar steden als Trier, Bernkastel en Luxemburg.

Gondwana ook echt een leuk uitje met dino fans.

Geen buitenbad op de camping maar vlakbij (halverwege de berg) een superbuitenbad en helemaal niet duur.

Ook een mooie wandelomgeving. Langs de huisjes naar de hertenweide lopen is een aanrader.

Helaas amper gras te bekennen op de camping, keiharde ondergrond waar je geen tentharing in krijgt.

Maar echt een onvergetelijke vakantie gehad, kan iedereen deze camping aanraden!

Leuk!

Marieke
21-5-2018

Leuke gezellig camping en zeer geschikt voor jonge kinderen. Leuk zwembad (wel een enorm chagrijnige badmeester) en een binnenspeeltuin. Wij zaten op de onderste rij. Hadden door de vele bomen weinig en pas laat zon. Bij een enorme regenbui heeft de voortent blank gestaan doordat het water naar beneden stroomt vanaf de bovenste rijen. Laatste avond veel last gehad van luidruchtige dronken Duitse buren (feestje tot half 4 en een hond die om 7 uur alles bij elkaar blaft). Gelukkig waren zij er maar een weekend en hebben we voor de rest genoten van het lekkere weer, de leuke camping en de prachtige omgeving.

Geweldig sanitair, wel wat te druk

Hildegard
8-4-2018

Heel fijn sanitair, goed verwarmd (met vloerverwarming!), heel netjes en alles is voorzien: toiletpapier, handzeep en droger. In het winter- en voorseizoen als de buitenkranen dicht zijn, zijn er te weinig afwasbakken.

Deze camping lijkt me heel geschikt voor gezinnen met kinderen. Als koppel alleen vind ik het wel wat te druk, wij hebben geen gebruik gemaakt van bv. het zwembad.

Toegang via de berg is wel wat griezelig met de caravan, maar onderweg heb je wel een prachtig uitzicht!

Aanrader!

Willem
13-2-2018

Gezellig en groen park! Mooi gelegen aan de Moezel

Super vakantie

Jaco Peele
21-8-2017

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan, samen met onze kinderen van 10, 5, 4 en 1 hebben wij een top vakantie gehad. De camping ligt erg mooi bovenop een berg, heeft voldoende / veel faciliteiten (binnen zwembad, binnen speeltuin, verschillende buiten speeltuinen, klimpark, midget golf, bowlen, hertenweide etc.) en Nederlands sprekende animatie medewerkers, wat vooral voor de kleinere kinderen de drempel verlaagde om ook mee te doen. Halverwege de berg ligt een prachtig buitenband waar je tegen een leuke prijs leuk kan zwemmen. Ook de omgeving heeft veel te bieden met mooie plaatsen als Trier en Cochem maar ook kan je in de buurt rodelen of bijvoorbeeld het vliegtuig museum bezoeken.

De camping zelf bestaat uit een aantal plateaus ik zou adviseren om te boeken in het straatje van het wc gebouw dan zit je lekker centraal, het wc gebouw vonden wij ook erg netjes en werd goed schoongemaakt. de plaatsen waren goed, en de ondergrond was gras of gravel waardoor je haringen soms iets moeilijker in de grond gaan. vanuit de camping kun je zo het bos in wandelen wat deze camping ook geschikt maakt voor mensen met honden

Nette omgeving, binnenbad, speeltuin en klimbos erg leuk voor kinderen. Restaurant was onderbezet dus de obers liepen echt te rennen om alles te bedienen. Bij de take out, liep de tijd vaak erg op. Zielig voor de families met jonge kinderen want zij hebben niet het geduld om 30 minuten of meer te wachten. De staancaravan die wij hadden gehuurd was erg gedateerd. De wc stonk naar oude mannetjes pis, en de slaapkamer rook erg naar schimmel. Dit kwam omdat de wc niet goed van onderen was gekit en ook de douchebak was niet echt goed gekit. Verder was alles keurig aanwezig voor 4 personen. Bak, servies, bestek. Het was er allemmal. Ook de kurketrekker was er. De matrassen waren veel gebruik dus je voelde de veren door de matrassen heen. Voor een rug patient als ik, heb er slecht op geslapen . Die oude muk mogen wel eens vervangen worden. Conclusie...prima omgeving maar vervang die achterstalende stacaravans,

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Sonnenberg in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Sonnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.