Camping Landal Sonnenberg

CampingWeer vandaag28°15°
Camping Landal Sonnenberg
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sonnenberg voor je op een rij gezet:

101 reviews over Camping Landal Sonnenberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuk!

Marieke
21-5-2018

Leuke gezellig camping en zeer geschikt voor jonge kinderen. Leuk zwembad (wel een enorm chagrijnige badmeester) en een binnenspeeltuin. Wij zaten op de onderste rij. Hadden door de vele bomen weinig en pas laat zon. Bij een enorme regenbui heeft de voortent blank gestaan doordat het water naar beneden stroomt vanaf de bovenste rijen. Laatste avond veel last gehad van luidruchtige dronken Duitse buren (feestje tot half 4 en een hond die om 7 uur alles bij elkaar blaft). Gelukkig waren zij er maar een weekend en hebben we voor de rest genoten van het lekkere weer, de leuke camping en de prachtige omgeving.

Geweldig sanitair, wel wat te druk

Hildegard
8-4-2018

Heel fijn sanitair, goed verwarmd (met vloerverwarming!), heel netjes en alles is voorzien: toiletpapier, handzeep en droger. In het winter- en voorseizoen als de buitenkranen dicht zijn, zijn er te weinig afwasbakken.

Deze camping lijkt me heel geschikt voor gezinnen met kinderen. Als koppel alleen vind ik het wel wat te druk, wij hebben geen gebruik gemaakt van bv. het zwembad.

Toegang via de berg is wel wat griezelig met de caravan, maar onderweg heb je wel een prachtig uitzicht!

Aanrader!

Willem
13-2-2018

Gezellig en groen park! Mooi gelegen aan de Moezel

Super vakantie

Jaco Peele
    21-8-2017

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan, samen met onze kinderen van 10, 5, 4 en 1 hebben wij een top vakantie gehad. De camping ligt erg mooi bovenop een berg, heeft voldoende / veel faciliteiten (binnen zwembad, binnen speeltuin, verschillende buiten speeltuinen, klimpark, midget golf, bowlen, hertenweide etc.) en Nederlands sprekende animatie medewerkers, wat vooral voor de kleinere kinderen de drempel verlaagde om ook mee te doen. Halverwege de berg ligt een prachtig buitenband waar je tegen een leuke prijs leuk kan zwemmen. Ook de omgeving heeft veel te bieden met mooie plaatsen als Trier en Cochem maar ook kan je in de buurt rodelen of bijvoorbeeld het vliegtuig museum bezoeken.

De camping zelf bestaat uit een aantal plateaus ik zou adviseren om te boeken in het straatje van het wc gebouw dan zit je lekker centraal, het wc gebouw vonden wij ook erg netjes en werd goed schoongemaakt. de plaatsen waren goed, en de ondergrond was gras of gravel waardoor je haringen soms iets moeilijker in de grond gaan. vanuit de camping kun je zo het bos in wandelen wat deze camping ook geschikt maakt voor mensen met honden

Nette omgeving, binnenbad, speeltuin en klimbos erg leuk voor kinderen. Restaurant was onderbezet dus de obers liepen echt te rennen om alles te bedienen. Bij de take out, liep de tijd vaak erg op. Zielig voor de families met jonge kinderen want zij hebben niet het geduld om 30 minuten of meer te wachten. De staancaravan die wij hadden gehuurd was erg gedateerd. De wc stonk naar oude mannetjes pis, en de slaapkamer rook erg naar schimmel. Dit kwam omdat de wc niet goed van onderen was gekit en ook de douchebak was niet echt goed gekit. Verder was alles keurig aanwezig voor 4 personen. Bak, servies, bestek. Het was er allemmal. Ook de kurketrekker was er. De matrassen waren veel gebruik dus je voelde de veren door de matrassen heen. Voor een rug patient als ik, heb er slecht op geslapen . Die oude muk mogen wel eens vervangen worden. Conclusie...prima omgeving maar vervang die achterstalende stacaravans,

Fijne vakantie gehad

Petra
    28-7-2017

Kampeerpaatsen wisselend van grote en allemaal aan een pad. Je had er geen mooi uitzicht . Wel mooi uitzicht als je naar de hertenwei loopt.

Gravel ondergrond, Ook bij veel regen geen waterproblemen. Grondzeil ging er wel van stuk.

Prima sanitairgebouw. Werd ook goed schoongehouden.

Take away erg wisselend van kwaliteit. Soms was het eten echt nog niet klaar. Pizzabodem bijv. nog wit en zacht.

Leuk zwembad maar zodra 't wat drukker werd wel wat te klein voor dit park. Op korte afstand was wel een prachtig buitenzwembad.

Campingwinkel redelijk uitgerust maar zoals veel campingwinkels erg duur.Er was veel keuze aan heerlijke broodjes.

Receptie erg vriendelijk en er liggen handige enveloppen met uitjes en tips. In de omgeving is veel te doen.

voor herhaling vatbaar

ben de koning
    26-6-2017

wij komen hier al 10 jaar op deze camping en het bevalt nog steeds prima. de eerste paar jaar middels een stacaravan. echter later vanwege de schoolvakanties met de vouwwagen. En dit is heerlijk, we hebben inmiddels verschillende plekken gehad hieronder een klein stukje per plek

C26 een leuke plek direct aan het hoofdpad, en gelijk aan achterzijde van het toiletgebouw. plek is niet al te groot schaduwrijk en gezien het het hoofdpad betreft komen er vaak mensen/ autos voorbij. wij vonden het niet hinderlijk maar juist gezellig maar doe je bijv veel aan badminton of iets dergelijks dan kan dit wat laster zijn.

C14 ,C13 net 1 veld lager redelijk open veld toch wel wat meer vaste klanten die hier ook ieder jaar terugkomen in dezelfde periode. dus ook wat meer aanspraak als je daar behoefte aan hebt, plek is voldoende groot voor grote tent ,vouwwagen, caravan daarintegen kan echter alleen dwars staan ivm de diepte van de plekken

Nooit meer

Michael
    19-10-2016

Wij hadden een zonnige plek aangevraagd. Nou stonden wij er in de herfstvakantie en dus niet heel veel zon, maar toch... De camping heeft ook een honden beleid zeggen ze. Nou, het beleid is dat er geen beleid is. Heb nog nooit zoveel honden op een camping gezien! Tot overmaat van ramp werd ikzelf nog gebeten door een redelijk valse hond die werd vastgehouden door een jochie van 9. Toen de hond mij aanviel greep wel de moeder in, maar het kwaad was al geschied. Geen excuses of wat dan ook. Naar de receptie gelopen mijn beklag gedaan, maar Landal heeft er niets meegedaan. Deze typische tokie camping en zijn personeel hoef ik nooit meer naar toe!

Park is mooi, ruim, schoon, goed onderhouden en veel te doen voor kleine kinderen. Ruim assortiment in de winkel en niet te duur. Zwembad is prima en schoon. Restaurant ook goed, keuze mag iets meer zijn.

De accommodatie, te weten 6-persoonsstacaravan, viel ons tegen. Deze was verouderd, uitgeleefd en bij aankomst niet schoon. Ook de bedden en matrassen waren erg slecht en verouderd. Was de accommodatie ons niet tegen gevallen dan kreeg dit park een dikke 9.

Voor boodschappen dien je naar Schweich te rijden, max 15min., erg goedkoop boodschappen doen hier.

Een fenomenaal uitzicht vanaf de berg waarop Landal park is gevestigd. In de omgeving meer dan genoeg te doen. Moezeltocht. plaatsen: Bernkastel Keus, Traben Trarbach, Cochem, Trier, Luxemburg. Edelstenen in Idar Oberstein. Voor de liefhebber veel MTB routes!

Snelle check-in, campingplaats direct beschikbaar, mooie ruime plek, zeer net sanitair dat regelmatig wordt schoongemaakt, leuke binnen- en buitenspeeltuin, prima zwembad, leuke animatie, winkel op het park had een prima assortiment (prijs is wel behoorlijk, dus in het dorp boodschappen doen is verstandiger), take away is prima qua prijs-kwaliteit, restaurant is oke.... echter in het dorp zit Metzegerei Herres en daar kun je echt heerlijk eten (voor eenzeer nette prijs), geweldig panorama zwembad iets lager op de berg (prijs volwassenen € 3 en voor kinderen € 2), leuke uitstapjes naar Bernkastel/ Trier/ Cochem/ Fell (leisteenmijn) gemaakt. Een echte aanrader! Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Sonnenberg in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Sonnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landal Sonnenberg scoort een 8.16 uit 10 op basis van 102 reviews.