Vakantiehuis Ferienhaus Meyer

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Ferienhaus Meyer in het Nederlands

Sst. Deze plek moet je geheim houden

Carola
22-2-2011

Zo sfeervol! Een huisje voor jezelf alleen. Als je om je heen kijkt is het zo stil en vredig. Grasveld met ochtenddauw en met hertjes, bos om in te wandelen, rook uit de schoorsteen, koeien die 2 meter van je tuin door de heg naar je staan te loeren... Naast het vakantiehuisje woont de familie Meyer zelf. Ze zijn heel behulpzaam. In het huisje zit een houtkachel, het hout kapten we zelf (naast het huisje). Boven zijn 4 éénpersoonsbedden en beneden een bedstee. Het was jammer dat we niet naast elkaar konden slapen. Toen we in Köln een auto-ongeluk kregen hebben we mevr. Meyer gebeld, zij heeft ons gerust gesteld en onze hond (die in het huisje was) uitgelaten. We hebben veel gewandeld met de hond, gegourmet in het huisje (de hond van de fam. Meyer kwam steeds een kijkje nemen voor het raam), de steden Köln en Herborn zijn prachtig! De rekening van het gas komt er nog bij en is best prijzig. Je verbruikt meer dan je denkt. Een aanrader als je van wandelen (met de hond) houdt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Meyer in Lautzenbrücken (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Meyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhaus Meyer scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.