Hotel Laufelder Hof

72 reviews over Hotel Laufelder Hof in het Nederlands

super

mertens,
24-9-2018

vriendelijkheid ,hygiëne,behulpzaamheid en vooral het diner.

Een goede, lekkere ontspannen vakantie

Piko,
19-8-2018

mooi en schoon hotel,lekker eten,aardige mensen kortom een goed hotel om een aantal dagen te vertoeven.

voor wat betreft de ligging ideaal,je bent lekker uit de drukte en toch in no time in alle toeristische plaatsen langs de Moezel.

zeker iets om nog een keertje te doen

Nooit meer

RV,
28-7-2018

Eten (halfpension) was echt niet goed. Ontbijt was wel prima. Helaas geen zwembad aanwezig. Niet gastvrij, zeker niet voor de wat ouders mensen die hulp nodig hadden.

Voordeeluitjes.nl

Echt wel leuk maar geen tweede keer denk ik.

W.Deuring,
24-6-2018

Authentiek , nostalgisch Duits hotelletje met prachtig kroegje. Heerlijk bijna onverstaanbaar dialect. Echt familiebedrijfje waar men keihard zijn best doet. Zelfs de onverstaanbare typische kok die zijn verplichte nummertje: ontbijt om 7 uur en avondeten om 18.00 afraffelde en verder geen uitleg gaf was prachtig typerend voor een norse maar wel aardige Duitser. Zelf gaan lachen praatje maken en warempel was hij best vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding klopt.

's Avonds vroeg naar bed en 's morgens 7 uur door alle klokken in de omgeving gewekt. Eten was eenvoudig maar lekker. Ontbijt heel uitgebreid. Kreeg het gevoel dat we in de kinderserie Heidi und Peter beland waren. De kamers waren goed onderhouden. Eigenaars dol op schapen. Elke kamer een schilderij "mit Schaf" op de deur en wij hadden tekening op de muur die door Heidi was gemaakt . Renovatie balkons nodig und kein Schwimbad war da! Uit de folder halen. Je boekt met zwembad

Prijs/ kwaliteits verhouding prima in orde!

Familie. Hoenderkamp,
16-10-2017

Eerste indruk wat minder, ontvangen door een botte kok, in plaats van een receptionist(e).

Kamer prima in orde, schoon. Goede douche!

Lekker en goed gegeten, verder heel vriendelijk personeel!

Rustig dorp, met de auto makkelijk aan te rijden naar leuke dorpjes/ stadjes.

De sauna is niet echt aantrekkelijk.

Prijs/ kwaliteits verhouding prima in orde!

Heel fijn hotel

Ilvy,
15-8-2017

4 dagen in Laufelder hof geweest, incl 4 gangendiner. Eten was heel lekker, goede porties, met hele fijne en (gast)vriendelijke bediening.

Kamer was ruim, met veel kastruimte en heel schoon. Heerlijke douche. Bed was wat hard en het kussen super zacht... Maar aan de receptie was een 2e kussen snel geregeld.

Ontbijt is erg lekker met super vriendelijke service van de gastvrouw.

Alle medewerkers willen je echt goede service verlenen en zijn vriendelijk en meedenkend.

Omgeving is super mooi om te lopen of een rondrit te maken. Wij deden een rondrit rondom Daun, zeker een aanrader.

Wel erg jammer dat de kerklokken iedere ochtend om 7 uur afgaan. Kerk ligt recht tegenover het hotel dus dat was een echte wake up call iedere ochtend.

Vergane glorie maar oke

danielle,
24-7-2017

Het hotel interieur is erg verouderd, zwembad was er niet meer stond nog wel in de folder en de omschrijving 'spa' is nogal overdreven. Niks was in bedrijf toen wij er waren. Eten oké maar drankjes flink geprijsd. Bediening was vriendelijk maar met de eigenaresse moet je denk ik geen ruzie krijgen, we hoefden nog net niet in de hoek toen ze onze tafel niet konden vinden. En die overjarige thermoskannen met plakkerige dop kunnen echt niet!

fantastische plek

dhondt,
31-5-2017

Laufelder hof is een ideale uitvalbasis om zowel het eifelgebied als het moezelgebied te bezoeken. Het eten is prijs/kwaliteit super. Keuze van het hoofdgerecht. Vriendelijke gastvrouw alsook het personeel zeer behulpzaam. Kamers alles wat je moet hebben. Zijn al 4 keer daar geweest omwille van het lekker eten en de ideale ligging. Een aanrader zowel voor wandelaars, fietsers en ook voor iemand die iets wil zien met de wagen. Keren zeker nog terug

Rustig gelegen hotel in mooi wandelgebied

M van de Ven en coppens,
11-2-2017

We hadden een super fijn bed.....we hebben heerlijk gegeten......en hoteleigenaars waren super aardig.Jammer dat Mijnheer pastoor lang de klokken moest luiden om 7.00 smorgens😅😅😅Al bij al voor wandelaars een aanrader en neem een spelletje mee om je savonds te vermaken ...Groetjes ""damens uit Brabant"""(sleutel sturen we nog op!!!!)

Echt fantastisch

visser
11-10-2016

Dorp inderdaad erg rustig, maar omgeving fantastisch net als het hotel. Fantastisch schone en mooie ruime kamers, fantastische uitbaters en personeel, heerlijk en genoeg eten, gewoon een accommodatie om terug te komen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laufelder Hof in Laufeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laufelder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.