Hotel Waldhotel Viktoria

HotelWeer vandaag18°10°
Hotel Waldhotel Viktoria
6,3

124 reviews over Hotel Waldhotel Viktoria in het Nederlands

Oude stoffige kamer met veel warme vieze lucht, eten erg goed.

Service is matig en zeker van de stevige dame, die kent geen service.

Internet wifi is er maar heel traag.

Prijs / kwaliteit uit verhouding.

Niet slecht, maar........

Henri
25-4-2012

Hotel Waldhotel Viktoria ligt prachtig ingebed tussen heuvels en bossen. De ligging is lekker centraal om allerlei dorpen in de omgeving van de Moezel te verkennen.

Het hotel zelf is wat oubollig en zou wel een opknapbeurt kunnen verdragen, al was het maar een verfje.

Eten is niet je van het maar ook niet echt slecht, behalve wanneer je niet van Sauerkraut houdt....... Voor grote eters zijn de porties niet wild, maar daar is de prijs ook naar.

Voor herhaling vatbaar

Benny
15-8-2011

Samen met een bevriend gezin verbleven mijn vrouw en ik hier een weekje . De uren vlogen voorbij : 's ochtends vissen op het riviertje achter het hotel , 's middags een lange wandeling in de prachtige natuur en 's avonds wat drinken in de bar . Akkoord , het is geen 5 sterrenhotel en het kan misschien een opknapbeurt gebruiken , maar de kamers waren net en voldeden ruimschoots . Bovendien kon je er genieten van de rust die je in grote luxehotels niet vindt . Het eten was er prima : een uitgebreid ontbijtbuffet en een 4 gangendiner met oerdegelijke Duitse kost . Het personeel was vriendelijk en gaf ons de nodige info over wandelingen en bezienswaardigheden in de omgeving . Wij komen hier nog een keertje terug . Klagen kan altijd , maar ik ken duurdere hotels die véél slechter waren .

Wij zijn eind oktober 2010 in waldhotel victoria geweest. Het hotel is zeer gedateerd, het meubilair hangt aan elkaar met knutselwerk, de bedden zijn knetter hard, de kamers super klein en werkelijk ALLES is overgebleven uit de jaren 60 van de vorige eeuw. Van de stoel in de hotelkamer tot het tapijt in de gangen dat met grijs "ducktape" vast gemaakt is. Wij hadden een arrangement via TO geboekt incl 3 gangen diner. Men had er (met goede bedoelingen waarschijnlijk) een 4 gangen diner van gemaakt. Alle vier de gangen waren slecht, geen smaak, teveel majonaise of andere smaakmakers. Men had beter 1 goede maaltijd kunnen serveren. Het servies is bij elkaar geraapt en bestaat uit 5 verschillende stijlen. De dames uit het dorp deden hun best het zo goed mogelijk te doen maar waren de controle dagelijks kwijt en de eigenaar van het hotel zat in de hotelbar de krant te lezen of dromerig voor zich uit te staren. De omgeving is overigens prachtig, zie de foto's van Trier een aanrader

geen goede ervaring

laurie
7-1-2011

zeer ontevreden over dit hotel. Niet vanwege het eten of de netheid van de kamers. Door onoplettendheid van het personeel hebben wij twee uur lang opgesloten gezeten in de sauna.

De deur was afgesloten zonder dat gecontroleerd werd of er iemand aanwezig was.

Er kon geen excuus vanaf, de schuld werd op het kamermeisje geschoven (die niet aanwezig was) en daarmee was de zaak afgedaan.

Goedkoop is (nog steeds) duurkoop

Frans Kools
        27-12-2010

Entree als ook de parkeerplaats waren ondergesneeuwd. Op die manier glij je vanzelf met je koffers de hal in. Als gast zelf moeten vragen waarom er geen kerstboom was opgetuigd, tenslotte was was er een kerstarrangement geboekt. Deze werd opgetuigd tijdens het verlate diner op Kerstavond. Vervolgens een herbergier die aan zijn "eigen" tafel in het restaurant zijn persoonlijke apotheek op orde brengt en zijn medicatie met enkele glazen bier inneemt. Vervolgens door het vele drankgebruik uitbarst in een luid gesnurk, tot grote hilariteit van de aanwezigen. Wakker wordend aangeeft, zonder vooraankondiging, dat om 22.00 uur de lichten uitgaan en er, behalve dat je geen bestelling meer kunt plaatsen, ook niet kunt blijven zitten om verder te praten. Ontbijt was sober, avondmaaltijden waren groot van portie maar slecht bereid. Klachten hierover werden niet gehonoreerd. Koud zwembadwater, muffe kamers, achterstallig onderhoud, slechte verlichting en veel in het oog springende vervuiling. Etc

Beter dan verwacht!

Meerschaert
        11-12-2010

Door al de reacties die we hadden gelezen, waren we met geen grote verwachtingen vertrokken.

Het eten was meer dan OK!

Verouderde, maar RUIME/PROPERE kamers!

Mooie ligging

Zwembad inderdaad wat vuil...

Sauna werkte niet...

Maar al bij al een leuke tijd gehad.

Waar voor je geld

Rikkert
        23-11-2010

Na veel negatieve reacties wilde ik de reis eigenlijk annuleren, maar gelukkig waren er ook positieve. Dit hotel behoeft helemaal geen renovatie een beetje behang en verf zijn voldoende. De bar kan met wat simpele ingrepen gezellig gemaakt worden. De ontvangst was uiterst vriendelijk, we hebben geen onvriendelijk personeel gezien. Onze kamer was ruim en schoon met een goede toilet/douche. In Nederland hebben we een 4 sterren hotel gehad van mindere kwaliteit. Het diner is goed, maar eenvoudig en net voldoende hoeveelheid. Het ontbijt is ruim voldoende met genoeg soorten beleg. We gaan volgend jaar zeker nog een keer, mede gezien de ligging t.o.v. Trier, Koblenz en vele Moezelstadjes. Wat wij niet wisten is dat 21 november een dodengedenkdag is in Duitsland en helaas waren op deze zondag alle winkeltjes gesloten.

Aanbevelingswaardig!

Caroline
        19-11-2010

Wij hebben er 4 dagen genoten van een heerlijke vakantie. Zeker, het hotel is enigszins gedateerd, maar het ligt mooi en rustig. Ontbijt en diner van goede kwaliteit, personeel vriendelijk en snel. Wat prijs/kwaliteitverhouding betreft scoort dit hotel hoog en we komen beslist terug.

Zeer verouderd

H.J.Jonker
        8-11-2010

Oudbollig en is zeker aan een opknapbeurt toe.

Kamers 122 en 123 , zijn de matrassen op het bed zeer slecht.!!!

Vluchtroute is geplaatst aan de binnen kant van kastdeur.!!!

Noodtrap niet aanwezig , je kunt maar een kant uit bij noodsituatie.

Noodverlichting niet goed aangeven.

Geen rookmelders op de kamers.!!!

Veiligheidsvoorschriften niet gezien.

Diverse verlichting door gehele gebouw stuk (lampen stuk).

Ligging van het hotel is super.

Eten in het restaurant is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Viktoria in Landscheid/Niederkail (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Viktoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.