Hotel Eifel Hotel Lamberty

Hotel Eifel Hotel Lamberty
9,3

8 tips over Hotel Eifel Hotel Lamberty

Patyn Jozef, 4-8-2015
mooie omgeving om te wandelen,dichtbij heb je Wittlich,op een 30 km heb je Daun,met een prachtig dierenpark en een zomerrodelbaan,kortbij heb je Manderscheid,met zijn prachtig heimatmuseum
Peter en Tineke Jolink, 2-7-2015
Neem lekker een grote badhanddoek mee, je krijgt alleen kleine handdoeken maar je krijgt dan wel weer elke dag schone.
willy, 16-6-2015

kamer boeken met balkon.Bezochten Trier-Monschau-Kordel en andere leuke plaatsen in de omgeving.

Voor een goed ontbijt..vroeg uit de veren want alles is al klaar aan tafel.

We hebben een aantal aanbieders voor Eifel Hotel Lamberty voor je op een rij gezet:

sas, 12-5-2015

Kegelbaan in hotel.

Mooie tuin.

willy, 20-7-2014

beter een kamer met balkon boeken.

In het dorp zelf is er niets te beleven.

Je kan wel leuke dingen ontdekken indien je een paar km wil rijden.

vb:naar het kasteel van Ramscheid in Kordel en dan een heerlijke wandeling maken door het woud met verschillende watervallen-hangbruggen enz..niet geschikt voor jonge kinderen.

Echternach en Schalkenmeren zijn ook dichtbij.

Trier is op 30 km en een tip:je kan gratis parkeren in de Aachenerstrasse! 5 minuten tot aan de Porta Nigra.(over de Romeinse brug).

paulpb, 16-7-2014

Tip is om wel een kamer met balkon te boeken. Leukste ligging is aan de tuinkant.

De handoeken van het hotel.... Ja, neem lekkere handdoeken mee voor na het douchen.

calleeuw johan, 10-6-2014

Kamertype 200 is gezien het geringe prijsverschil zeker aan te bevelen.

Eten wordt s'avond vroeg geserveerd (18u-19u) zodat ritje naar het aantrekkelijke Bernkastel nog gemakkelijk kan.

vliegen-loozen -kessels, 5-3-2014

Mooi wandelgebied langs beekjes [salm en kailbach]

Maak wel gebruik van wandelkaart 1:25000 Wittlicher land NR 24 van de eifelvereins