Hotel Eifel Hotel Lamberty

Hotel Eifel Hotel Lamberty
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Eifel Hotel Lamberty voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Eifel Hotel Lamberty in het Nederlands

Fantastisch, wij komen hier weer.

Andre Mol
25-6-2018

Uitsteken hotel, goed eten, goed ontbijt, heel gastvrij en behulpzaam. Beslist een aanraden. Top gezien de prijs die je hier voor betaald.

Geen aanmerkingen, misschien een aantal tips; 1e de terrasstoelen voorzien van een kussentje, 2e lamp op gang naar kamers s'avond een minuutje langer laten branden.

Geweldig gastvij.

Dhr. en Mw. Mol
17-6-2018

Wij hebben super genoten in hotel Lamberty. Ze zijn heel gastvrij. Wij hadden pech met onze auto, deze moest naar de garage voor reparatie. Er is belangeloos een auto door iemand van het hotel beschikbaar gesteld zodat wij toch van onze vakantie konden genieten. Het eten is perfect en ze waren zeker bang dat wij honger hadden want het was ruim voldoende. Oké, de inrichting is wat gedateerd maar echt Duits en dat geeft een bepaalde charme en alles is super schoon. Kortom ondanks onze autopech heeft het team van Hotel Lamberty er voor gezorgd dat wij een super vakantie hebben gehad. Dank jullie wel.

Zeker meer hier naar toe.

Bert Netten
21-5-2018

Is gewoon een fijn hotel,heerlijk rustig.Super personeel eten en kamers prima in orde,echte aanrader.

Vrij Uit

Uitkijken naar de volgende keer in dit hotel.

J.Reijnders
27-4-2018

Wederom een superweek gehad in dit hotel,het is gewoon thuis komen hier.Je word welkom geheten of je familie bent.Alles was weer prima in orde zowel kamer als de maaltijden en zeker niet vergeten het geweldige personeel en eigenaar.Op naar de volgende vakantie.

Tweede thuis

John Reijnders
30-7-2017

32 jaar vakantie gehad in dit hotel.Hotel en personeel zorgen uitstekend voor hun gasten,niets is hen teveel.Vanaf deze plaats zijn dag tochten makkelijk te doen alles ligt redelijk dichtbij.Dit is een hotel waar je rust en gemoedelijk kan vinden voor een goede prijs kwaliteid verhouding.

Rust en genieten in een super hotel.

Els van der Linde
29-7-2017

Geen overbodige luxe,gewoon een fijne kamer en super personeel en eigenaar,gelegen in een rustig dorpje en een uitval basis voor vele dagtochten.De maaltijden worden aan tafel geserveerd en zijn van hoge kwaliteit.Zoek je rust en een hotel waar je voor een lage prijs wilt genieten,dan is dit echt wel de nummer 1 in de Eifel.

onklopbare prijs kwaliteit verhouding !

jari
12-7-2017

37 jaar geleden was ik gast in dit hotel en zeer tevreden . Nu ook.

Wij hebben 30 euro per persoon betaald in half pension en daar koop je geen luxe mee ,wel degelijkheid in dit hotel .

Ook wij hadden kamer 6 een grote kamer met badkamer en groot terras.Goede bedden ,goede hoofdkussens en licht dekbed het was 30 graden ,de kamer was fris doordat er rolluiken waren.

Het ontbijt ;een glasje jus d' oranje ,bruin brood 2 broodjes ,boter ,confituur ,eieren ,

4 soorten vleeswaren ,kaas smeerkaas en wat zomerfruit ,yohurt , koffie .

Als dit niet voldoende is weet ik het ook niet meer .

Avondeten ; een lekkere soep ,een slaatje ; vlees en aardappelen , dessert.

Dus hier heeft men met een vakman te doen ,proficiat heer Lamberty .

Wij hebben elke avond op het terras gedineerd en dat was fijn.

Het hotel is ook een goede uitvalbasis om Luxenburg ,eifel en Moezel te bezoeken.

Wat wil men nog meer ?

Rita

Eenvoudig maar goede Duitse gastvrijheid. Geen keuzevrijheid in maaltijden, er wordt opgediend. Rustige ligging met weinog vertier in de omgeving.

Kamers #6 is gedateerd en badkamer verdient renovatie. Er was alleen warm water als kranen 10 minuten hebben gelopen.

De beloofde fles wijn bij vertrek vergeten ? :-)

Klein maar supergoed hotel

John Reijnders
29-4-2017

Het is een klein hotel maar daar ben je geen klant maar echt een gast.Personeel en eigenaar zijn blij met je komst en de verzorging is top.Het ontbijt en diner worden aan tafel geserveerd en is meer als voldoende en geweldig lekker.Echt een hotel om te genieten van de rust en voor dagtochten in de omgeving ligt het centraal.Voor de wifi fans dit is gratis aanwezig.Een aanrader om een fijne vakantie te hebben of zo maar eens een paar dagen weg.

Pluspunten:

- erg vriendelijk personeel

- kamer en badkamer waren brandschoon

- mooie grote tuin

- relatief goedkoop

- mooie omgeving

Minder:

- kamer was klein, het bed was het belangrijkste meubelstuk

- bed had een houten ombouw, voor ouderen slecht uit bed komen

- ontbijt -geen buffet- was iedere dag hetzelfde. Wel voldoende.

- dineren in het hotel was, gezien de kaart, heel beperkt. Veel schnitzelgerechten

- Voor wie van kerkklokken houdt, kan hier zijn hart ophalen. Elk kwartier kan men

de klok horen. Ook de legerbasis laat van zich horen. (reveille)

- geen loungeruimte.

- veel ouderen. Soms leek het ontbijt/diner ruimte op een rouwkamer. Zo stil zaten de mensen aan hun tafel anderen aan te staren. Maar dit zal wel niet altijd zo zijn ;)

Ondanks de minpunten, was het hotel wel een prettig onderkomen. Hoewel je geen

lange vakantie in het hotel moet plannen. Voor een paar dagen goed te doen!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifel Hotel Lamberty in Landscheid/Niederkail (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifel Hotel Lamberty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.