Hotel Eifel Hotel Lambertystersterster

9.2Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Landscheid/Niederkail (Eifel)

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Eifel Hotel Lamberty voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Goede accommodatie, Mooie tuin, Winkels dichtbij, goed eten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    9Andre Mol25-06-2018

Fantastisch, wij komen hier weer.

Uitsteken hotel, goed eten, goed ontbijt, heel gastvrij en behulpzaam. Beslist een aanraden. Top gezien de prijs die je hier voor betaald. Geen aanmerkingen, misschien een aantal tips; 1e de terrasstoelen voorzien van een kussentje, 2e lamp op gang naar kamers s'avond een minuutje langer laten branden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Dhr. en Mw. Mol17-06-2018

Geweldig gastvij.

Wij hebben super genoten in hotel Lamberty. Ze zijn heel gastvrij. Wij hadden pech met onze auto, deze moest naar de garage voor reparatie. Er is belangeloos een auto door iemand van het hotel beschikbaar gesteld zodat wij toch van onze vakantie konden genieten. Het eten is perfect en ze waren zeker bang dat wij honger hadden want het was ruim voldoende. Oké, de inrichting is wat gedateerd maar echt Duits en dat geeft een bepaalde charme en alles is super schoon. Kortom ondanks onze autopech heeft het team van Hotel Lamberty er voor gezorgd dat wij een super vakantie hebben gehad. Dank jullie wel.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Bert Netten21-05-2018

Zeker meer hier naar toe.

Is gewoon een fijn hotel,heerlijk rustig.Super personeel eten en kamers prima in orde,echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• 10J.Reijnders27-04-2018

Uitkijken naar de volgende keer in dit hotel.

Wederom een superweek gehad in dit hotel,het is gewoon thuis komen hier.Je word welkom geheten of je familie bent.Alles was weer prima in orde zowel kamer als de maaltijden en zeker niet vergeten het geweldige personeel en eigenaar.Op naar de volgende vakantie.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10John Reijnders30-07-2017

Tweede thuis

32 jaar vakantie gehad in dit hotel.Hotel en personeel zorgen uitstekend voor hun gasten,niets is hen teveel.Vanaf deze plaats zijn dag tochten makkelijk te doen alles ligt redelijk dichtbij.Dit is een hotel waar je rust en gemoedelijk kan vinden voor een goede prijs kwaliteid verhouding.

• 10Els van der Linde29-07-2017

Rust en genieten in een super hotel.

Geen overbodige luxe,gewoon een fijne kamer en super personeel en eigenaar,gelegen in een rustig dorpje en een uitval basis voor vele dagtochten.De maaltijden worden aan tafel geserveerd en zijn van hoge kwaliteit.Zoek je rust en een hotel waar je voor een lage prijs wilt genieten,dan is dit echt wel de nummer 1 in de Eifel.

• 10jari12-07-2017

onklopbare prijs kwaliteit verhouding !

37 jaar geleden was ik gast in dit hotel en zeer tevreden . Nu ook. Wij hebben 30 euro per persoon betaald in half pension en daar koop je geen luxe mee ,wel degelijkheid in dit hotel . Ook wij hadden kamer 6 een grote kamer met badkamer en groot terras.Goede bedden ,goede hoofdkussens en licht dekbed het was 30 graden ,de kamer was fris doordat er rolluiken waren. Het ontbijt ;een glasje jus d' oranje ,bruin brood 2 broodjes ,boter ,confituur ,eieren , 4 soorten vleeswaren ,kaas smeerkaas en wat zomerfruit ,yohurt , koffie . Als dit niet voldoende is weet ik het ook niet meer . Avondeten ; een lekkere soep ,een slaatje ; vlees en aardappelen , dessert. Dus hier heeft men met een vakman te doen ,proficiat heer Lamberty . Wij hebben elke avond op het terras gedineerd en dat was fijn. Het hotel is ook een goede uitvalbasis om Luxenburg ,eifel en Moezel te bezoeken. Wat wil men nog meer ? Rita

• 6WGregory17-06-2017

Goede gastheren/vrouwen ... accomodatie gedateerd.

Eenvoudig maar goede Duitse gastvrijheid. Geen keuzevrijheid in maaltijden, er wordt opgediend. Rustige ligging met weinog vertier in de omgeving. Kamers #6 is gedateerd en badkamer verdient renovatie. Er was alleen warm water als kranen 10 minuten hebben gelopen. De beloofde fles wijn bij vertrek vergeten ? :-)

Gereisd met partner in juni 2017

• 10John Reijnders29-04-2017

Klein maar supergoed hotel

Het is een klein hotel maar daar ben je geen klant maar echt een gast.Personeel en eigenaar zijn blij met je komst en de verzorging is top.Het ontbijt en diner worden aan tafel geserveerd en is meer als voldoende en geweldig lekker.Echt een hotel om te genieten van de rust en voor dagtochten in de omgeving ligt het centraal.Voor de wifi fans dit is gratis aanwezig.Een aanrader om een fijne vakantie te hebben of zo maar eens een paar dagen weg.

Gereisd met partner in april 2017

8 tips over Hotel Eifel Hotel Lamberty

• calleeuw johan, 10-06-2014

Kamertype 200 is gezien het geringe prijsverschil zeker aan te bevelen. Eten wordt s'avond vroeg geserveerd (18u-19u) zodat ritje naar het aantrekkelijke Bernkastel nog gemakkelijk kan.

• vliegen-loozen -kessels, 05-03-2014

Mooi wandelgebied langs beekjes [salm en kailbach] Maak wel gebruik van wandelkaart 1:25000 Wittlicher land NR 24 van de eifelvereins

• paulpb, 16-07-2014

Tip is om wel een kamer met balkon te boeken. Leukste ligging is aan de tuinkant. De handoeken van het hotel.... Ja, neem lekkere handdoeken mee voor na het douchen.

3 vragen over Hotel Eifel Hotel Lamberty

• HD van Buren, 26-05-2018

Bad

Heeft iedere kamer een badkuip?

• Cobi, 14-03-2017

Stoelen

Heb je een zitje op de kamer?

John Reijnders, 02-05-2017

Jazeker heb je een zitje op de kamer.

• ineke Wassink, 31-07-2012

parkeerruimte

Is er een (afgesloten) ruimte bij dit hotel om motoren met aanhangers veilig te parkeren?

Maurice van der Laar, 14-09-2012

nee, dat is er niet. Wel vrij parkeren voor het hotel.

Hotel Eifel Hotel Lamberty info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen