Landscheid/Niederkail (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Landscheid/Niederkail (Eifel) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

Reviews over Landscheid/Niederkail (Eifel)

Fantastisch, wij komen hier weer.

Andre Mol,
    25-6-2018

Uitsteken hotel, goed eten, goed ontbijt, heel gastvrij en behulpzaam. Beslist een aanraden. Top gezien de prijs die je hier voor betaald.

Geen aanmerkingen, misschien een aantal tips; 1e de terrasstoelen voorzien van een kussentje, 2e lamp op gang naar kamers s'avond een minuutje langer laten branden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig gastvij.

Dhr. en Mw. Mol,
    17-6-2018

Wij hebben super genoten in hotel Lamberty. Ze zijn heel gastvrij. Wij hadden pech met onze auto, deze moest naar de garage voor reparatie. Er is belangeloos een auto door iemand van het hotel beschikbaar gesteld zodat wij toch van onze vakantie konden genieten. Het eten is perfect en ze waren zeker bang dat wij honger hadden want het was ruim voldoende. Oké, de inrichting is wat gedateerd maar echt Duits en dat geeft een bepaalde charme en alles is super schoon. Kortom ondanks onze autopech heeft het team van Hotel Lamberty er voor gezorgd dat wij een super vakantie hebben gehad. Dank jullie wel.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeker meer hier naar toe.

Bert Netten,
    21-5-2018

Is gewoon een fijn hotel,heerlijk rustig.Super personeel eten en kamers prima in orde,echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

Uitkijken naar de volgende keer in dit hotel.

J.Reijnders,
    27-4-2018

Wederom een superweek gehad in dit hotel,het is gewoon thuis komen hier.Je word welkom geheten of je familie bent.Alles was weer prima in orde zowel kamer als de maaltijden en zeker niet vergeten het geweldige personeel en eigenaar.Op naar de volgende vakantie.

Gereisd met partner in april 2018

Tweede thuis

John Reijnders,
    30-7-2017

32 jaar vakantie gehad in dit hotel.Hotel en personeel zorgen uitstekend voor hun gasten,niets is hen teveel.Vanaf deze plaats zijn dag tochten makkelijk te doen alles ligt redelijk dichtbij.Dit is een hotel waar je rust en gemoedelijk kan vinden voor een goede prijs kwaliteid verhouding.

Gereisd met partner in juli 2017
Landscheid/Niederkail (Eifel) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 34 reviews