Hotel Zur Post

HotelWeer vandaag23°15°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

eenvoudig hotel, goed ontbijt

Anke en Rob
25-8-2010

in dit hotel 1 nacht verbleven. De kamers zijn heel eenvoudig ingericht en de bedden zijn ook niet echt fantastisch, matrassen hard.

Het ontbijt daarintegen was wel heerlijk.

Vanuit dit hotel ben je in 10 minuten met de auto in Cochem.

mooi hotel

d van oene
2-8-2009

zeer vriendelijk familie hotel op 6 km van cochem,eten goed bediening goed kamers eenvoudig maar netjes schoon en geen kapotte spullen relatief .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Landkern (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.