Vakantiehuis Lauxen

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lauxen
8,3

6 reviews over Vakantiehuis Lauxen in het Nederlands

Prachtig èn ruim appartement!

Denise
29-8-2013

We hebben hier een week heerlijk vakantie gehouden. Het appartement was zeer schoon en er was voldoende ruimte. Aardige gastvrouw, op zondag kwam ze ons allemaal een overheerlijk stuk eigengemaakte taart brengen! Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ook in de grote tuin was het heerlijk toeven! Vanaf dit adres hebben we mooie onvergetelijke uitstapjes gemaakt. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. De bedden waren prima! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi en rustig

v.d Linden
14-7-2010

Wij hadden de grote kamer met balkon, oven en 4-pits keuken. Woonkamer met keuken, badkamer en slaapkamer. Enige nadeel is dat deze kamer aan de wegkant ligt en het (toen wij er waren) 30-35 graden was dus 's nachts alles open ... Zeer vriendelijke gastvrouw.

Alles gelegen in een (zeer) rustige omgeving. Om langs de moesel te fietsen (aanrader!) is het wel verstandig om met de auto naar "beneden" te gaan terug naar boven is een flinke kuitenbuiter (10% !!!)

Al met al een super relaxte week gehad

Gereisd Met partner in juni 2010

Leuke Vakantiewoning

Theo Buizert
5-5-2009

We hebben het hier erg naar onze zin gehad. Je kan fijn wandelen in Landkern door velden en bossen. Ook is het leuk om de plaatsjes aan de moezel te bezoeken. Allemaal zeer dichtbij. Bus stopt voor de deur

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Een oase van rust, maar dicht bij gezelligheid

T Schalkoord
5-5-2009

We zijn hier op aanraden van Vrienden geweest. Is ons zeer goed bevallen en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Tue May 05 2009 15:31:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heel leuk vakantie appartment met zeer vriendelijke mensen

Familie Boon
24-7-2007

Heel leuk vakantie appartment met zeer vriendelijke mensen. Er zijn veel mogelijkheden voor dagtripjes langs de Moezel en de Rijn vanuit Landkern.

Gereisd Familie in Tue Jul 24 2007 00:13:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel leuke vakantieappartement en Liesel lauxen is is

Familie Boon
23-7-2007

Een heel leuke vakantieappartement en Liesel lauxen is zeer vriendelijk voor haar gasten. het is alsof je thuis bij ze bent.

Veel mogelijkheden voor dagtripjes

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lauxen in Landkern (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lauxen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.