Sorteren

Reviews over Landkern (Moezel)

Prachtig èn ruim appartement!

Denise
    29-8-2013

We hebben hier een week heerlijk vakantie gehouden. Het appartement was zeer schoon en er was voldoende ruimte. Aardige gastvrouw, op zondag kwam ze ons allemaal een overheerlijk stuk eigengemaakte taart brengen! Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ook in de grote tuin was het heerlijk toeven! Vanaf dit adres hebben we mooie onvergetelijke uitstapjes gemaakt. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. De bedden waren prima! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

One more time!!!!

Halooo
    10-5-2013

Een super plaats. Voor de kinderen: trampoline, schommel, ping-pong, een voetbaltafel en zwembad. Geweldige ligging. Je hebt een pizzeria en bakker in de buurt. De pizzeria is zeer goed. Hele vriendelijke eigenaren en ligt een 10 minuten rijden van Cochem.

geweldig

Auke de Boer
    14-7-2012

Wij komen al jaren bij Gabie en Klaus en hebben het er altijd geweldig naar onze zin, nu nemen we de kinderen en kleinkinderen mee, de huisjes zijn goed ingericht en ook de appartementen zijn goed en schoon, als je iets extra's wilt staat Gabie altijd voor ons klaar.

In één woord geweldig en wij hopen er nog jaren te mogen komen.

Super vriendelijke mensen

Datema
    8-4-2011

Mooie ruime vakantie woningen, rustige omgeving (op een paar straaljagers per dag na), mensen zijn supervriendelijk en zeer behulpzaam.

Net, ruim, huis met goede faciliteiten.

Hub, Marlies, René en Luc Didden
    4-9-2010

Goede prijs, hele vriendelijke, aardige, behulpzame en kindvriendelijke mensen, dhr. en mevr. Gerullis. Voor mensen die rustig, maar toch in een mooie omgeving op vakantie willen gaan echt een aanrader. Ook voor mensen met kinderen.

Landkern (Moezel) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews