Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz
6,9

15 tips over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

Rene, 25-9-2015
In Lahstein is weinig te bezichtigen,, maar neemt de bus en gaat eens naar Koblenz ,,een gezellige stad met veel cultuur en de waanzinnige kabelbaan Cabines,
bertusnhf, 15-7-2015
Restaurant Waldhaus op 100 meter lopen.
pietsje, 18-5-2015
Kamer 1011 was goed, balkon met mooi uitzicht, zithoek, rustig, bed was comfortabel en lang genoeg. Kamer 1011 had ook een deur naar een andere kamer maar geen gat eronder en wij hadden geen last van terwijl die kamer ook gasten had. Kamer 203 met te klein kamer en bed was niks, lawaaiig ook door hond in kamer ernaast. .

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Lahnstein Koblenz voor je op een rij gezet:

riny janssen, 12-4-2015
Tip: In de omliggende plaatsjes vind je met regelmaat een conditurei . Een plek waar je de lekkerste taartpunten kunt eten. Sla dit niet over, het is een zonde waard. Zonder meer top zijn de vele wandelroutes in de omgeving met goed onderhouden paden en uitstekende bewegwijzering. Een eldorado voor wandelaars.
Marion Wilms, 28-12-2014
Niet geschikt voor oudere mensen en mensen die slecht ter been zijn in de badkamer zijn de tegels te glad.
Annette van den Hout, 15-8-2014
met de.bus naar Koblenz~bushalte voor de deur.~ leuke stad en natuurlijk lekker toeren in de prachtige omgeving

Jan Rutjes, 3-8-2014
Heerlijk fietsen langs de Lahn en uitstekende thermen in Bad Ems
M.E. Vos, 21-7-2014
De omgeving is het bezoeken meer dan waard! Leuke terrassen en goede bereikbaarheid.
Remy, 17-9-2012
Bad Ems, is zeker een bezoekje waard.
f_bressers, 5-8-2012

Eten en drinken in het hotel is behoorlijk aan de prijs.

t.o. het hotel een prima restaurant en een goed grieksrestaurant