KinderhotelWeer vandaag10°-3°

Omschrijving
Aan de Rijn in Duitsland, Lahnstein, ligt Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz. De kamers zijn gedateerd, maar de bedden zijn top. Het ontbijt in het hotel is goed en voor het diner zijn er leuke restaurants in de buurt. Het hotel ligt op een heuvel dus je kunt er goed wandelen. Vanaf het hotel is er een goede busverbinding naar Koblenz.

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Lahnstein Koblenz voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz in het Nederlands

Fantastisch hotel met super ligging

Dirk Dreesen,
6-1-2019

Groot hotel gelegen in een prachtige omgeving, ruime parking voor de auto, mooie grote inkomhal ,alles is verzorgd en proper, de kamer was niet groot maar wel gezellig en zeer proper (een pluim voor de poetsvrouw),leuke zeepjes op de badkamer ,een fantastisch uitzicht vanop de 11 e verdieping heuvels en de moezel,

grote gezellige ontbijtzaal met het beste en meest uitgebreide ontbijt ooit .

Er was ook een leuk winkeltje in hotel waar we leuke kerstklokjes kochten,ook een kapper is aanwezig, je kan biljart spelen of dammen of een vloerschaakspel.

Je wandelt zo naar buiten in een prachtig park met vijvers en bruggetjes.

De bus stopt aan het hotel en brengt je in een half uurtje naar het centrum.

Wij waren op en top tevreden en gaan zeker nog eens terug in het voorjaar.

Gereisd met partner in december 2018

Een mooi en hoog gelegen hotel. Prachtige kamer met mooi uitzicht op de omgeving. Stijlvol ingericht. Goede service en maaltijden. De grote tuin nodigde ons uit voor een wandeling erdoor. We hebben hier echt genoten. We konden met de bus naar o.a. Koblenz.

Gereisd met partner in november 2016

Goed.

Dhr. A. Machura,
28-10-2018

Goed eten. Alles was goed schoon. Kamers erg gehorig.

Pas hier op met het afgeven van je creditcard!!!!. Bij mij is er zonder mijn toestemming geld afgeschreven. Kennelijk is, nadat ik de creditcard heb afgegeven, stiekem de verificatiecode op de achterkant van de creditcard overgenomen, en vervolgens een bedrag voor eten (voor 4 personen) dat we hadden gereserveerd(voor 8 personen) zo maar afgeschreven. Terwijl de receptioniste aangaf dat de creditcard allen voor borg was. Ik vind dit niet kunnen. Bij het uitchecken! zouden we normaliter het totale bedrag af hebben moeten rekenen. Maar er bleek dus al de helft met de creditcard afgeschreven te zijn. Nogmaals zonder toestemming. Pas dus op in dit Hotel met het afgeven van je creditcard.!!!

OP zaterdagavond was het één chaos bij de bar en terras door onderbezetting. Het personeel krijgt omdat ze keihard werkten een pluim. Het management een dikke onvoldoende.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig

wam van den heuvel,
10-10-2018

Een zeer goed hotel alleen was de douchekop minder er kwam een slap straaltje water uit

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel met mooi uitzicht

Jaana Schoevers,
9-10-2018

Prima hotel! Mooie grote schone nieuwe kamer met bad en fantastisch uitzicht. Wij hadden wel de grotere kamer geboekt. Ontbijt zeer uitgebreid. Wij komen zeker terug. Snap echt de slechte beoordelingen niet .

Wel klein minpuntje zijn de prijzen in de bar. € 6,50 voor een gewoon glas wijn is prijzig.

Echter aan de overkant van de straat ligt het " Waldhaus" . Een leuke plek om voor maximaal de helft van het geld wat te eten en te drinken!

En anders lekker op je balkon een wijntje of biertje opentrekken. Kamer heeft een koelkast 😉

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima prijs voor wat je krijgt aangeboden

Henneke,
16-9-2018

Vriendelijke ontvangst. Kamer voldeed prima alles was schoon en netjes. Goed ontbijt. Entourage rondom hotel heeft onderhoud nodig evenals interieur eetzaal. Alles is wat gedateerd en straalt niet veel gezelligheid uit. Wij hadden erger verwacht na de eerdere beoordelingen te hebben gelezen. Wij hadden gewoon warm water en uitzicht. Goed hotel voor weekend. Niet langer dat wel.

Gereisd met partner in september 2018

Waardeloos

Anoniem,
28-7-2018

waardeloos oud en versleten en koud water belachelijk voor woorden kies aub een ander hotel ....

Gereisd met partner in juli 2018

Redelijk

Mar,
5-7-2018

Hele mooie omgeving. groot hotel, toch was de lift bijna altijd vrij.

Aardig personeel.

Altijd warm water

goed ontbijtbuffet.

Kleine hotelkamer.

Redelijk schoon, rook vies in de badkamer.

Dinerbuffet echt niet lekker

Gereisd met partner in juni 2018

Afknapper. Niet boeken.

Jolie,
12-6-2018

Net zoals gasten in mei 2 dagen geen warm water gehad. Reclameren had geen enkele zin, het spijt ons kregen we te horen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Verder een onpersoonlijk groot hotel met een goed ontbijt en voor het diner grote bakken warmgehouden eten in een verschrikkelijk grote en ongezellige zaal. Al met al een afknapper, in de buurt van de Rijn zijn zeker betere alternatieven te vinden.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer! Absolute afrader.

Marlo Boon,
21-5-2018

Personeel is erg vriendelijk. Hotel is sfeerloos van buiten en van binnen. Kamer is smerig. Twee dagen geen warme douche. Ontbijt is prima, diner is verschrikkelijk.

Elke dag zo wat het zelfde, koud en erg zout. De bar is te klein voor zoveel mensen, dus je had nooit plek om iets te drinken. Uitchecken 45 min. in de rij. Geen verontschuldigen omdat we twee dagen geen warm water hadden. Manager was niet aanwezig op mijn vraag haar te spreken. Ik raad dit hotel iedereen af!

Gereisd met partner in mei 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz in Lahnstein (Rijndal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.