Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

7.3Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Lahnstein (Rijndal)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Lahnstein Koblenz voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Aan de Rijn in Duitsland, Lahnstein, ligt Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz. De kamers zijn gedateerd, maar de bedden zijn top. Het ontbijt in het hotel is goed en voor het diner zijn er leuke restaurants in de buurt. Het hotel ligt op een heuvel dus je kunt er goed wandelen. Vanaf het hotel is er een goede busverbinding naar Koblenz.

139 reviews over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

• 2019
    8Mariëlle Groot09-12-2019

Prima hotel vlakbij Koblenz

We hadden 2 overnachtingen inc ontbijt. We zijn de kerstmarkt gaan bezoeken in Koblenz. Het hotel ligt daar vlakbij en is daarom uitstekend gelegen. Ook stopt er een bus voor de deur die je naar Koblenz brengt. Het hotel is prima, geen enorme luxe, maar een prima kamer voor het geld.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Freek van Limbeek30-09-2019

Prima hotel voor een mooie prijs.

Wij hadden via een aktie uit de krant dit hotel geboekt. Kamer was erg ruim, prima bed en keurig sanitair. Het ontbijtbuffet was elke dag zeer uitgebreid en divers. Min puntje was het onderhoud aan de buitenkant van onze kamer en het personeel is erg afstandelijk en zakelijk. Die doen duidelijk niet aan klantenbinding. Maar voor wie voor weinig geld een goed hotel en ontbijt zoekt is dit een absolute aanrader

• 7Bernadette16-09-2019

Toch wel Ok, super ontbijt

Super goed ontbijt, echte brunch, wel vrij oude standaardkamer.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Kristel Hardendood-Kortekaas10-09-2019

Heerlijke vakantieweek gehad.

Het is een gezellig hotel voor een mooie prijs. Het eten was lekker en het ligt prachtig op een berg/heuvel. Er werd dagelijks goed schoongemaakt en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Maja25-08-2019

Hotel heeft een opknapbeurt nodig

Het hotel is verouderd veel faciliteiten waarmee geadverteerd worden zijn dicht of niet meer aanwezig . De kamer is prima het ontbijt ik ook prima maar het avondeten daarin tegen is echt beneden de maat .geen buffet te noemen .er staan vijf bakken met vlees/vis ëën soort groente en droge pasta rijst of aardappelen .allemaal behoorlijk gaargekookt . De toetjes maakte het wel weer goed , ruime keus en erg smakelijk . Verder waren er als het warm geweest was de hele dag en nacht knallen te horen op de hotelkamer dar schijnt te komen van het uitzetten van de kozijnen? Het park waar het hotel op ligt is wel mooi maar verdient wel wat verzorging wel zeer mooie vijver met karpers

• 2Vera25-08-2019

Nooit meer.

Het is een goedkope aanbieding. Het hotel ligt voor ons op een gunstige plek, qua route. Ontbijt prima. Diner (buffet) waardeloos. Weinig keus. Ik had doorgegeven bij de boeking dat ik vegetarisch eet, hier werd geen rekening mee gehouden. Keuze uit een stuk vlees of vis, vieze, natte sperciebonen, kleffe rijst en redelijk gebakken aardappels. Nog gevraagd of ze iets voor me wilden maken. Maar nee, konden ze niet aan beginnen. Vloerbedekking overal vies en ook niet gestofzuigd. Kamers gedateerd. Even een wijntje in de bar. Erg duur. En geen aardige ober. We hadden 2 nachten geboekt, maar we zijn na de eerste nacht weggegaan. Mensen één tip: niet naar toe gaan.

• 7Patrick Deijkers15-08-2019

Redelijk hotel, verdient wat aandacht

Veel achterstallig onderhoud, maar al bij al is daar dan ook de prijs naar. Helaas in de mooie bar weinig te beleven voor de gasten

• 9JHO uit Rotterdam 3 personen13-08-2019

AB-SO-LUUT voor herhaling vatbaar

Hier kom je om te ontstressen, wandelen, fietsen, van elkaar en van de natuur te genieten. Veel fitte en actieve ouderen/gepensioneerden. Ideaal voor stelletjes. Eenvoudige fitnessruimte. GEWELDIG ontbijt heel veel keus en gevarieerd!! Vriendelijk personeel. Enig minpunt: geen airco op de kamers. Eerste nacht in een hittegolf was hierdoor vervelend, de volgende dag kregen wij een ventilator en dat maakte veel goed. Wifisignaal op de kamers niet overal even goed. Wij kregen een upgrade en hadden een dubbele kamer voor 3 personen met 2 balkons, luxe badkamer/toilet/douche. Nieuw douchegordijn allemaal heel netjes. Op de ouderslaapkamer was er ook nog een stevige zitslaapbank. Elke dag schone handdoeken, heel prettig. Mijn zoon is 14 en voor hem waren er vanuit het hotel nauwelijks activiteiten, hier valt nog veel winst te behalen. Wij komen sowieso terug voor het wellness gedeelte, zijn wij niet aan toegekomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6E.09-08-2019

Vervallen hotel

Wij hadden twee 2-persoonskamers geboekt met een gezelschap van 4 personen. Het hotel is behoorlijk vervallen wat op de foto’s niet te zien was. Kleine kamers, maar prima. Alleen was het niet schoon! Avond buffet is erg karig, keuze uit 1 vlees gerecht, 1 visgerecht en verschillende salades. Het ontbijt daarin tegen is prima verzorgd met ruime keuze. De balkons zijn bijna eng om op te zitten, overal is duidelijk zichtbaar betonrot met afgebrokkelde delen. Gordijnen ook zeker aan vervanging toe, gingen bijna niet open dicht. Drankjes kan je beter zelf meenemen want is niet te betalen, voor een glas rosé betaal je €7,-. Alleen is er geen koelkast aanwezig op de kamer om je drankjes koel te houden, ook geen waterkoker of mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten. Prachtige omgeving van het hotel, maar vanwege de vervallen staat van het hotel zeker geen 4 sterren waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Madeleine01-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Hele mooie ligging met achter het hotel een prachtig park. Kamer die we hadden was groot genoeg en schoon. Alleen jammer dat er geen airco was en geen koelkast op de kamer. We waren er toen het bloedheet was (38-39 graden). Flesjes water maar gekoeld in de wasbak. Ontbijt is uitstekend en we hadden arrangement met buffet 's avonds. Afwisseling in warm eten was goed. Hotel toont vergane glorie en heeft hier en daar een opknapbeurt nodig. (o.a. betonrot op balkons, gordijnen die aan vernieuwing toe zijn). In het complex ligt een gehele vleugel leeg op de begaande grond waar waarschijnlijk vroeger winkeltjes,zwembad gevestigd was. Jammer! Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Al met al een zeer aangenaam verblijf gehad gedurende de 4 dagen die we er doorbrachten.

Gereisd met partner in juli 2019

15 tips over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

• f_bressers, 05-08-2012

Eten en drinken in het hotel is behoorlijk aan de prijs. t.o. het hotel een prima restaurant en een goed grieksrestaurant

• toine, 03-08-2012

Bezoek Koblenz of rijd langs de Rijn van Koblens naar Bingen. Prachtige omgeving

• alice van den berg, 17-01-2012

Naastgelegen restaurant (Duits) goed eten voor een leuke prijs. Vlakbij gelegen Grieks restaurant Troja, gezellig, goed eten, ook voor een leuke prijs. Koblenz leuke stad, altstat gezellig, Deutsche Ecke in Koblenz hier komen de Rhijn en de Moezel bij elkaar. Bad Ems leuk om te kijken naar de mooie gebouwen, wat een rijkdom! En natuurlijk de Loreleij, de rots en het beeld.

8 vragen over Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

• Heidi uit de Bulten, 15-07-2018

beddengoed

zijn er op de kamers ook voldoende linnengoed aanwezig?

• reek vd, 05-09-2017

brandmelding

wij zijn in het weekend van 1-2-3 sept bij u als gast geweest in de tweede nacht vroeg in de ochtend ging het brandalarm af dus iedereen zocht de weg naar beneden .wij begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest , MAAR GEEF AUB DAN OOK INFORMATIE ook al is het vals alarm

• Slamet Rijadi, 01-06-2017

magnetron

is er een magnetron aanwezig in de kamer voor de baby fles op te warmen?

Hotel Wyndham Garden Lahnstein Koblenz info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken