Lahnstein (Rijndal)

We hebben een aantal aanbieders voor Lahnstein (Rijndal) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Lahnstein (Rijndal)

Fantastisch hotel met super ligging

Dirk Dreesen,
    6-1-2019

Groot hotel gelegen in een prachtige omgeving, ruime parking voor de auto, mooie grote inkomhal ,alles is verzorgd en proper, de kamer was niet groot maar wel gezellig en zeer proper (een pluim voor de poetsvrouw),leuke zeepjes op de badkamer ,een fantastisch uitzicht vanop de 11 e verdieping heuvels en de moezel,

grote gezellige ontbijtzaal met het beste en meest uitgebreide ontbijt ooit .

Er was ook een leuk winkeltje in hotel waar we leuke kerstklokjes kochten,ook een kapper is aanwezig, je kan biljart spelen of dammen of een vloerschaakspel.

Je wandelt zo naar buiten in een prachtig park met vijvers en bruggetjes.

De bus stopt aan het hotel en brengt je in een half uurtje naar het centrum.

Wij waren op en top tevreden en gaan zeker nog eens terug in het voorjaar.

Gereisd met partner in december 2018

Perfect, zéker de moeite van een verblijf waard.

A.Evers,
    1-12-2018

Een mooi en hoog gelegen hotel. Prachtige kamer met mooi uitzicht op de omgeving. Stijlvol ingericht. Goede service en maaltijden. De grote tuin nodigde ons uit voor een wandeling erdoor. We hebben hier echt genoten. We konden met de bus naar o.a. Koblenz.

Gereisd met partner in november 2016

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig

wam van den heuvel,
    10-10-2018

Een zeer goed hotel alleen was de douchekop minder er kwam een slap straaltje water uit

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel met mooi uitzicht

Jaana Schoevers,
    9-10-2018

Prima hotel! Mooie grote schone nieuwe kamer met bad en fantastisch uitzicht. Wij hadden wel de grotere kamer geboekt. Ontbijt zeer uitgebreid. Wij komen zeker terug. Snap echt de slechte beoordelingen niet .

Wel klein minpuntje zijn de prijzen in de bar. € 6,50 voor een gewoon glas wijn is prijzig.

Echter aan de overkant van de straat ligt het " Waldhaus" . Een leuke plek om voor maximaal de helft van het geld wat te eten en te drinken!

En anders lekker op je balkon een wijntje of biertje opentrekken. Kamer heeft een koelkast 😉

Gereisd met partner in oktober 2018
Lahnstein (Rijndal) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 32 reviews