Hotel Gasthaus Zur Post

Hotel Info

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Gasthaus Zur Post

• 9P Ruiter07-06-2019

Een mooi gelegen en een fantastisch motor hotel.

Voor een korte motorvakantie dit hotel via internet gezocht. Zeer goed bevallen. De motoren konden in een garagebox staan. Een mooie ruime kamer. En erg gastvrij. Goed gelegen en vanaf hier makkelijk leuke tourritten te maken.

• 2018
    9T.w. Koster13-05-2018

Dik tevreden

Prima service, de eigenaar doet alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. Als we wilden eten was er altijd plaats, we hadden dit niet bijgeboekt

• 9Tammo Koster12-05-2018

Leuk hotel, we komen terug

Wat een service biedt deze man, niet is hem teveel. Blijft altijd vriendelijk. Eten is echt goed te noemen. Kamer zijn netjes, iedere dag weer. Je voelt je welkom!!

• 6RdW04-04-2018

Niet meer, denken niet mens gericht of met je mee.

Ligging is goed. Wij hadden de voorkamer, kamer boven slechte te betreden door de gevaarlijk schuine trap. Verder niet veel aan te merken. We kwamen om te vissen en hadden 3 dagen geboekt, (geen hoogseizoen) omdat het veel had geregend in de hoger gelegen gebieden was het water troebel. Na een nacht weer vertrokken, maar moesten we voor de 3 dagen betalen. Beetje jammer. Ga hier noot meer heen.

• 2017
    10Nelly Bosch29-05-2017

Fantastische plek voor motorrijders

Wij hebben hier 3 nachten overnacht en zijn zéér gastvrij ontvangen, Gezellig sfeervol hotel, waar de gastheer echt moeite voor je doet. De kamers zijn mooi, net en schoon. Uitgebreid ontbijt. Heerlijke salades en de Lachs nudeln kan ik zeker aanraden..mjammie! De motoren konden in ruime garage overnachten. Fantastisch plek vanwaaruit je ontzettend mooi motor kunt kunt rijden. Zeker een aanrader!

0 tips over Hotel Gasthaus Zur Post

0 vragen over Hotel Gasthaus Zur Post