Sorteren

Reviews over Kruchten

Volgend jaar weer snel boeken

W.Panse
    13-8-2018

Heel vriendelijke mensen prachtig motor gereden nog lang niet genoeg gezien

Rookverbod in Duitsland?

luk_stoops
    19-10-2015

Mijn vorige beoordeling was nogal gekleurd door mijn astma aanval na het avondeten.

Er werd zwaar gerookt in dezelfde ruimte waar wij het avondeten "genoten". Onvoorstelbaar dat dit nog kan in een Europees land.

Dit zijn mijn scores mocht er die dagen niet gerookt zijn in de drank- en eetruimte.

Als er ooit een rookverbod komt in Duitsland gaan we zeker terug.

Zeer goed familiegasthof

ikosk
    18-11-2013

Zeer goed familiegasthof met een uitstekende keuken, en gunstig geprijsd.

Elke morgen een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een gevarieerd 3- gangenmenu. Het gasthof beschikt over een ruime tuin en terras. Het is gelegen in een dorp waar het zeer rustig is, in een mooie landelijke omgeving.

Rustige accommodatie met koeienstal en ponywei.

John Broeders
    17-5-2010

Een prettige accommodatie in een rustige omgeving met boerderij-functie waardoor erg geschikt voor kinderen.

De kamers zijn netjes en er is zelfs een kamer met een extra lang bed. Er zijn ook appartementen.

Het eten is voortreffelijk! Er is een gezellige "kneipe" waar de dorpelingen graag komen en een "Biergarten". Kruchten is een klein gehucht in een prachtige omgeving vlak bij Luxemburg.

Voor motoren is er een garage beschikbaar.

Vanuit de kamers kijk je uit over omgeving richting de paarden-wei en de koeienstal welke bij het hotel horen. Hiervoor moet men een rustige weg oversteken. In de wei staan twee pony's en in de moderne stal staan koeien en kalfjes. De "opa" boer stookt zelf nog krautern-schnaps welke zeer de moeite waard is.

Kortom, hou je van lekker eten, rust, gezelligheid en van boerderijdieren dan is dit een mooie plek om te logeren.

Kruchten scoort een 7,5 uit 10, op basis van 3 reviews