Vakantiehuis Panoramablick

1 review over Vakantiehuis Panoramablick in het Nederlands

Dit nooit meer

Ekka
24-8-2013

Het huis wordt aangeboden voor 12 personen, er zijn echter maar 3 slaapkamers, de rest moet in de woonkamer en op zolder slapen. De omgeving is sterk verouderd. Je kijk vanuit het zeer slecht onderhouden terras op de Moezel, de bbq op het terrras zijn te vies om te gebruiken, zoals het hele huis. De prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal niet, is veel te duur.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Panoramablick in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Panoramablick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.