Pension Panorama

Pension Panorama
9,5

8 tips over Pension Panorama

fam. damen, 29-8-2013
Als je een lichte slaap hebt, kies dan voor een kamer aan de achterzijde. i.v.m.verkeersweg aan de voorkant.De kamers in het oude gedeelte zijn deels gerenoveerd. In de niewbouw uiterraard luxere kamers.
Sjef op den Camp, 26-6-2013
Pak de boot naar Lintz, je krijgt er ook nog korting als je logeert in Panoram
Ben Hergt, 15-5-2013

Ga hier eens eten,daar zult u geen spijt van krijgen,het eten is goed en betaalbaar. wij zijn bij verschilende restaurants geweest maar Panomade kom voor ons als beste uit .

Ook het personeel krijg een ruim voldoende

verley, 21-8-2012
Boottochten, Bern-kastel, Cochem en Trier zijn vlakbij. Mooie streek om te wandelen en te fietsen en te genieten van de rust
brenda_10, 21-8-2012

het plaatsje Starkenburg (boven Enkirch) met een grandioos zicht over de moezel.En ook hier een restaurant met heerlijke koffie met verschillende taartsoorten./Ook het einkaufzentrum in Zell (bij het krankenhaus).is leuk om te doen. In Globus(groot warenhuis) kan men tussen de middag lekker eten en dit geldt ook voor de kleine beurs! De moezel heeft gewoon veel te bieden, buiten het bier en de wijn!!

kurt_gladines, 18-8-2012
De Robert-Schumannstraat in het dorpje is 's avonds héél gezellig met tal van wijnhuizen en wijnkeldertjes waar je alle wijn kan proeven en kopen.

jac01018, 12-5-2012
Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.
verley, 1-11-2011
bezoek aan Bern-kastel, Cochem en Trier en de wijnfeesten