Pension Panorama

56 reviews over Pension Panorama in het Nederlands

Fantastisch !

Verley - Delmotte
5-4-2018

Een heel leuk paasverlof gehad, samen met nog familie die er voor de eerste keer kwamen. We hadden besteld tot dinsdag 3 april maar zijn nog 1 dag langer gebleven omdat het zo super was. Fantastische uitbaters, heel lekker en veel eten, kraaknet, en super bediening.

Redelijk hotel

Van loon
1-9-2017

We hadden een kamer met groot terras.

De badkamer was zeer slecht.

Stonk vreeslijk naar het riool.

Dit rook je ook op de kamer.

Dit hebben we aangegeven ,maar hier is niets mee gedaan.

Alleen een stop voor de wasbak en een stop voor de douchebak.

En we moesten het raam en de deur op het balkon maar open zetten.

S'avonds rond tien uur ging het restaurant dicht en de buitenverlichting ging dan ook uit,ook op je balkon,er was geen aparte lamp.

Het ontbijt en avond eten was goed maar wordt na vijf dagen eentonig.

Ook het verkeer hoor je erg goed,ook als je aan de achterkant ligt.

Voor de prijs van de kamer zijn er zeker betere alternatieven.

Fantastic

Barry & Cathryn
21-8-2017

We spent 6 nights here, a very picturesque place to stop right next to the Mosel River, the staff were very friendly and helpful, even let me put my motorcycle in the garage. The evening meals were good, and plenty of variety for the breakfast. Rooms were clean and tidy, and a very comfortable bed.

Formidabel fantastisch goed.

Vandendriessche Walter
31-7-2017

Voor mij een mooi hotel, we hadden de keuze uit een kamer in het oude of het nieuwe gedeelte we namen het oude gedeelte waar ook een enorm groot terras was. Eigenaars en personeel zijn fantastische mensen en zorgen voor een aangenaam vakantieverblijf. Slaapkamer en badkamer waren uitmuntend netjes. Wij verbleven er in half pension met een 4 gangen diner naar keuze wat echt meer dan voldoende was. Volgende zomervakantie ga ik er weer naartoe. Dit hotel verdiend een 12 op 10.

Vakantie was van 20 juli 2017 tot en met 28 juli 2017.

altijd zeeeeer goed

fam leysen bax
12-6-2017

zeer vriendelijk personeel een familie hotel lekker eten en een mooi zicht op de moezel we komen hier al vele jaren 2tot 3 keer per jaar en blijven kome

Super fantastisch !

Delmotte
8-6-2017

Een super leuk hotel, heel rustig, een groot terras met direct zicht op de moezel, super vriendelijke uitbaters, goed eten, heel proper, en redelijk centraal gelegen om uitstappen te doen of om te gaan wandelen of fietsen.

Fantastisch verblijf!

Kelly & Dries
14-5-2017

Super vriendelijke mensen, goede ligging en lekker eten.

Ze staan steeds klaar om u verder te helpen.Niets is te veel gevraagd!

Hotel Panorama an der Mosel einfach Gut und Schön

Roland Meier-Held
18-10-2016

Die Freundlichkeit des Personals, Preis / Leistung , sehr gut

15.10.- 17.10. Kurzentschlossen ein Aufenthalt in Kröv gemacht

Fantastisch Hotel/pension

Tonnie & Vera Jansen
26-9-2016

Alles was goed. Gastheer en Gastvrouw, alsmede het personeel zeer vriendelijk en hartelijk. Ze stellen alles in het werk om je het naar de zin te maken. Voor hun is dit een dagtaak. Kamers zijn schoon en netjes. Als je terugkomt van het ontbijt, zijn de kamers al weer schoon. Verder is het eten prima. Er staat voldoende op de kaart. En de ligging en de omgeving, ik raad een ieder aan om dit te gaan beleven. Zeker als je houdt van de cultuur in en om de kleine stadjes, de wijn, en alles wat er mee te maken heeft. Trachten treffen bijvoorbeeld, een aanrader. De mensen in Krov en omgeving zijn zeer vriendelijk en altijd te vinden voor een praatje. Doen. En zeker in dit hotel. Staat 50 mtr. van de Moezel met een geweldig uitzicht. Verder is het een mooi startpunt voor allerlei uitstapjes.

Ons hart ligt bij de Moezel en omgeving en komen meerdere malen per jaar daar onze vrije tijd vieren. Ook Panorama gaan we nog regelmatig bezoeken.

Van ons uit voor alle medewerkers: Bedankt en een dikke duim.

Schone kamers en zeer goed eten.

Vriendelijke bediening en plezierige eigenaren .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Panorama in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Panorama scoort een 9.57 uit 10 op basis van 56 reviews.