Appartement Maisonette Ferienwohnung Hermes

Appartement Maisonette Ferienwohnung Hermes

9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kröv (Moezel)

Op vakantie geweest naar Maisonette Ferienwohnung Hermes?

9Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Maisonette Ferienwohnung Hermes

• 9Fam Pruijn10-06-2013

Fantastische vakantiewoning/penthouse

Wij waren enkele dagen te gast in het oranje penthouse. Dit ziet er zeer mooi uit, erg ruim en heel goed verzorgd, Alles was aanwezig, en ook zeer schoon. Zelfs zeep, douchegel, fohn, koffiepads, thee aanwezig! 2 slaapkamers , ruime woonkamer, hal, ruime badkamer en volledige keuken. Veel privacy, een lekker ruim terras met uitzicht over de stad en deels een stukje moezel. Dit terras deel je met nog een appartement, maar door een afscheiding met plantenbakken heb je voldoende ruimte. Aardige eigenaars, die je de nodige privacy geven, maar ook zeer behulpzaam zijn. We gaan er zeker weer naar toe!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jos01-09-2010

Mooie Ferienwohnung aan de rand van Krov

Wij zijn hier in juni geweest en hebben het hier goed naar ons zin gehad, wij verbleven in appartement "Orange". Dit is een penthouse met zeer ruime kamers en dito balkon. Inrichting is zeer goed, enige minpunt zijn de harde bedden. Ideale uitvalsbasis voor leuke dagtochten en/of wandelingen. Zeer vriendelijke eigenaars die gelijk voor je klaar staan als het nodig is. Gelet op de prijzen die ze vragen (€55; per nacht) zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement Maisonette Ferienwohnung Hermes info