Vakantiepark Landal Mont Royal

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten7,5

83 tips over Vakantiepark Landal Mont Royal

Geertje, 28-3-2018
Ga heerlijk eten bij Historische Stadtmühle in Traben Trarbach. Forel met amandelboter is een aanrader. Als dessert Weinschaum mit Beeren und Eis. Je eet je vingers erbij op.
jollykrik, 7-4-2017

Plaatsjes zoals Traber-trarbach en Bernkastel - Kues zijn de moeite waard!

Ook de hangbrug Geierlay is echt leuk om te doen! Je moet wel een eindje lopen en geen hoogtevrees hebben!

Arjan, 29-8-2016
Naast de receptie is er free wifi. Tijdens ons verblijf voldoende stabiel en sterk voor het checken van mail, facebook en nieuwssites.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mont Royal voor je op een rij gezet:

C. de Bont, 26-8-2016
    Voor de mooiste wandelpaden: www.saar-hunsrueck-steig.de/traumschleifen, kijk bij de rondwegen. Op +/- 35 min rijden: Leuk met avontuurlijke kids: Altlayer Schweiz.
    C. de Bont, 26-8-2016
    Geyerlay brug, een unieke ervaring, langste hangbrug van Duitsland, 360 meter lang, 100 meter boven de grond. Je moet geen hoogtevrees hebben.
    MacN, 11-8-2015
    Ga eten bij de Romerkeller in Kröv en zwemmen bij het Thermaalbad in Traben-Trarbach

Lisa, 20-7-2015
    Leuk om te bezoeken zijn de wijngaarden, bijvoorbeeld Emert! Je krijgt een bezichtiging in de oude wijnkelder en een heerlijke proeverij van ong. 4 wijntjes.
    A van den Brink, 16-11-2014
    Neem vooral goede wandelschoenen mee. Zo kun je op de mooiste plaatsen komen.
    Jeroen, 3-10-2014
    De vinotheek in Bernkastel-Kues. Hier zijn 130 wijnen te proeven van lokale wijnboeren (zelfbediening). Tip: Ga vanuit Kröv met de boot naar Bernkastel. De volgende dag kun je altijd terugkeren met de auto om de lekkerste wijnen in te slaan.
    jaapmeeuwsen, 1-10-2014

Voor wat betere WIFI vraag een ( gratis ) repeater.

Ga zeker eten bij Storcke Stütz Kellerschänke in Traben-Trarbach !