Appartement

10 reviews over Appartement Ferienweingut Jürgen Beth in het Nederlands

Geweldig verblijf gehad.

Tom Nijland
28-9-2016

Wij hebben in het Letterlay appartement verbleven. Dit is op de begane gromd met een terrasje voor de deur.

Vriendelijk zijn wij tijdens het hele verblijf te woord gestaan.

Na aankomst kan je een bakkerij lijst invullen, iedere ochtend hangen dan de verse broodjes van de bakker aan je voordeur.

De locatie is goed, het ligt ongeveer qua hoogte halverwege Krov. Restaurantjes zijn op loopafstand en ook de Moesel ben je in 10minuten lopen.

Onze dochter was 9 maanden tijdens het verblijf, er stond een kinderstoel klaar en een fris bedje. Tevens waren de eigenaren er gek op.

De proeverij is de moeite waard, je krijgt verschillende duitse lekkernijen en veel verschillende soorten wijn aangeboden.

Het dorpje Krov ligt centraal en op fiets afstand van Traben Trarbach.

Eerder hebben wij in Mont Royal gezeten, dat doen wij na het verblijf in dit appartement niet meer. Je zit daar zeer geisoleerd en bent naar onze mening gewoon een klant.

Tijdens ons verblijf ging de auto stuk, iedere dag werd gevraagt hoe het daarmee was, en zelfs werd aangeboden mij naar het dorp te brengen waar de auto stond.

Wanneer wij volgens jaar terug gaan naar Krov zullen wij zeker hier weer boeken. Zo geen beter appartement in het dorp kunnen vinden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch appartement!

Herman en Liesbeth Beidschat
9-9-2015

We hebben een heerlijke week in appartement "Zur Letterlay" gehad bij de familie Beth.

Het was een mooi, schoon en gezellig appartement, een gezellig en mooi dorpje en een schitterende omgeving.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig apartement.

fam. van Heijningen
7-9-2015

We hadden hier een heel fijne week in appartement zur \Kirchlay bij de familie Beth.

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Alles was goed verzorgd en zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2015

een echte aanrader.

van hooste marc
19-4-2015

fantastige dagen had met de hondjes erbij.doen we volgend jaar terug.vriendelijke mensen en prijs waardig.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk vakantiehuisje

Ingrid
24-8-2014

Wij hebben een paar dagen doorgebracht in het huisje boven. Zeer compleet ingericht en een heerlijk balkon waar je 's middags een door de eigenaren zelfgemaakt flesje wijn open kan trekken met uitzicht op de wijnranken.

Broodjes worden op bestelling door de bakker zelf elke ochtend langs gebracht, maar een verzorgd ontbijt kan ook. Je kunt in de omgeving prachtig wandelen of binnen 5 minuten op de boot stappen naar Traben-Trarbach of Bernkastel-Kues. Ook paar leuke restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische vakantiewoning!

Kristof
25-7-2014

Prachtige vakantie woning in een rustige straat.

Modern ingericht en zeer proper.

Heel vriendelijke eigenaars.

Een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2014

ideale vakantie bestemming

hans en martine melissant- van der oord
17-4-2013

de vakantie appartementen bij weingut en ferienwonungen jurgen en marion beth in krov/mosel duitsland worden bij ons als zeer goed aan bevolen. alles is keurig schoon en onderhouden, ook aan de inrichting van de appartementen is veel aandacht besteed. wij komen drie maal per jaar voor 13 dagen. zowel in de zomer als met kerst en met de paasdagen alle weken hebben zo hun eigen charme aan de mosel, het blijft voor ons een uitstekende plaats om heerlijk uit te rusten en te genieten van de prachtige natuur. dit jaar komen wij voor het zestiende jaar in krov dus dat zegt alles.

Gereisd met partner in maart 2013

een fantastische Vakantie in Kröv an de Moezel

Horst en Leny Jacobs
20-4-2009

hallo Jürgen en Marion wij hebben zo als alltijd weer een hele fijne Vakantie bij

jullie gehad.De verbouwde woning,nu voor 4 personen beschikkbar met 2 aparte slaapkamers en 2 badkamers heel mooi. Service en jullie Wein perfekt.groeten Horst en Leny

Gereisd met partner in april 2009

Fantastische plek Kröv an de Moezel

Horst en Leny Jacobs
20-4-2009

hallo Jürgen en Marion, wij hebben voor Pasen wer een fantastische Vakantie bij jullie verbracht.Wij zijn all voor de 12 keer in Kröv en alltijd bij de Familie Beth. De verbouwde Vakantiewoning in het huis is nu voor maximal 4 personen beschikkbar.2 aparte slaapkamers met bad en toilet.De gastvrijheit en de Wein sein het pluspunt van familie Beth.

Horst en Leny

Gereisd met partner in april 2009

Heerlijk vakantieadres

Joop Schipper
16-3-2009

Heerlijk adres voor een ontspannende of actieve vakantie. Mooie omgeving

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienweingut Jürgen Beth in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienweingut Jürgen Beth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.