Gasthof Islekhöhe Gansen

Zeer goed

Peter
16-12-2017

Goede verzorging leuke bediening

In september zijn wij hier een paar dagen verbleven. Het hotel hadden wij rechtstreeks bij de eigenaresse geboekt via email. Je kan hier vanaf 3 overnachtingen halfpension boeken of à la carte eten. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht. Omdat de hotelkamers vol zaten kregen wij de vakantiewoning. Hierdoor hadden wij de beschikking over een ruime woonkamer en een zeer ruime badkamer met bad en douche. De eigenaresse spreekt een beetje Nederlands en is zeer vriendelijk en in voor een praatje met haar gasten. Medewerkers zijn ook vriendelijke en behulpzaam. Het ontbijt wordt geserveerd op je gedekte tafel en is uitgebreid. Je kan er altijd nog wat bij krijgen. Avondeten is van uitstekende kwaliteit en je komt zeker niets te kort. De prijzen van de drankjes zijn er on-Nederlands laag. Het hotel ligt heerlijk rustig gelegen aan de rand van het dorpje Krautscheid. Van hier uit kun je de Eifel verkennen en ook Luxemburg ligt op een steenworp afstand. Voor motorrijders is er een grote garage met een droog-ruimte voor je motorkleding. Bij het hotel horen een tennishal en een bowlingbaan.

Leuk verblijf !

Patrick DB
7-1-2017

We zijn al enkele jaren naar het leuke Gasthof geweest. Mooi verzorgde kamers en zeer vriendelijke bediening. De keuken is oerdegelijk Duits maar lekker net zoals het ontbijt trouwens.

Top voor wat je krijgt!

We hebben een aantal aanbieders voor Islekhöhe Gansen voor je op een rij gezet:

geweldig verblijf zeer goede locatie

Theo Adriaansen
19-9-2016

zeer goede ontvangst en alles naar wens verlopen. Vooral door de goede zorgen en het goede eten en zeer fijne kamers. Zeker als motorrijder aan te raden gesloten garages eventueel kleine herstellingen mogelijk en een droogkamer in geval je eens een dag slecht weer hebt. Ook de omgeving met zeer goede wegen.

Super!

JP
4-9-2016

Als motorinstructeur geef ik meerdaagse trainingen in de Eifel. Dan wil je je cursisten naast een inhoudelijk goede cursus ook een goed hotel bieden. Daniela, Andreas en het hele team zorgen er elke keer voor dat het ons aan niets ontbreekt en dat we elke keer heerlijk welkom zijn. Superlatieven schieten te kort voor dit hotel. Wat mensen als minpunt kunnen zien is de matige wifiverbinding (aan het eind van een mooie maand vooral, dan is blijkbaar het quotum bij de provider bereikt) en het feit dat er in het cafegedeelte gerookt mag worden (maar dat is in elk etablissement in deze Kreis). Persoonlijk heb ik dat geen moment als storend ervaren en ga dat in de toekomst ook niet doen. Dit hotel is gewoon top, je zal je best moeten doen om beter te vinden.

Plus: ligging (zeker voor motortrips), netheid, service, vriendelijkheid, kamers en keuken.

(Iets) min(der): wifi en rokers

Het kan niet beter, we komen terug

thys ria
16-4-2016

Er word nog gerookt in het cafe, ons stoord het niet. Dat nemen we erbij;

Buitengewoon goed en vriendelijk

Van Mechelen
6-10-2015

Supergoed, zeer proper, heerlijk eten en nette kamers

Echt een topper !!!

Fantastisch!!!

Martine
25-8-2015

Wij verbleven met vrienden een week. (motorvakantie) Zeer vriendelijke en gastvrije mensen, een echt familiegevoel. De kamers zijn ruim en de pas gerenoveerde badkamers praktisch. Het ontbijt was super. Elke avond a la carte gegeten, wat zeer lekker was. Zeer mooi gelegen in een prachtige rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top

chris kempenaers
22-8-2015

ontvangst heel vriendelijke familie, kamers heel proper en mooi, eten heel goed, voor de grote honger niets te kort, alles was super Daniella dank u voor mij verder te helpen met een dokter

het was een top week het beste waar we al geweest zijn zij verdienen 10 op 10

groetjes Danny, Martine, Herman en

Chris

Een verademing!

Jägerbikers
24-5-2015

Hemelvaartweekeinde hier doorgebracht met een groep motorrijders. Prima eten, zowel in kwaliteit als kwantiteit. Zeer vriendelijke eigenaren en dito personeel. Kamers en sanitair keurig. Stalling voor motoren prima in orde. Enige minpuntje was de matige Wifi voorziening.

We hebben een aantal aanbieders voor Islekhöhe Gansen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Islekhöhe Gansen in Krautscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Islekhöhe Gansen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.