Reviews over Köwerich (Moezel)

Leuk hotel , beetje gedateerde inboedel en kamers maar de

Anne en Adrie Lucke/ Louis en Renee Evers,
    1-5-2008

Leuk hotel , beetje gedateerde inboedel en kamers maar de eigenaar en het personeel waren zeer vriendelijk en gastvrij. Het avondeten was goed en het ontbijtbuffet was ook prima verzorgd. Bedden werden keurig elke dag opgemaakt , zelf de nachthemden werden opgevouwen ,en elke dag schone handdoeken. Onze motoren mochten beneden in de garage staan. Dus al met al een prima service.

Gezellig hotel

Roel en Willy Ipskamp,
    4-7-2007

Gezellig hotel. Eenvoudige kamers. Heidi een vriendelijke gastvrouw. Zijn hier al 4 maal geweest.Zou ik zo weer heen gaan.

Prima hotel met een vriendelijke gastvrouw

Monique,
    2-5-2006

Prima hotel met een vriendelijke gastvrouw.

Het ontbijt is prima met harde broodjes, diverse soorten beleg, een ei en koffie/thee/melk en jus d'orange. Ook het avondeten was prima verzorgd.

Hebben een paar fijne dagen gehad in 2002 en wij werden en

Gijs den Horder,
    22-5-2005

Hebben een paar fijne dagen gehad in 2002 en wij werden voorzien van goed eten.

Als motorrijders waren wij van harte welkom, en mochten wij onze motor in de garage onder het hotel plaatsen.

Köwerich (Moezel) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 5 reviews