Camping Reles Muehle

5 reviews over Camping Reles Muehle in het Nederlands

Prima!!

Herma
31-8-2013

Als je van een rustige plek houd zonder gillende kinderen en/of vervelende pubers is dit bij uitstek de juiste plek, ik heb ook zeer grootte waardering voor de eigenaars, die doen alles zelf zonder personeel en niks is ze te veel, het zijn hele lieve mensen, ze verstaan ook goed Nederlands.

De 2 chalets zijn schitterend van alle gemakken voor zien en de 4 bungalow tenten ook.

Verder is alles er schoon en goed onderhouden.

Ik zeg DOEN!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

vriendelijke mensen, leuke plek

van dijk
28-12-2010

rustige campimg aan de gay-beek, alles is netjes verzorgd. in de omgeving kan je goed eten voor een redelijke prijs.

De beheerders zijn zeer behulpzaam en maken altijd wel even een praatje

Gereisd met vrienden in juni 2010

gezellig

anoniem
27-12-2009

het kan heel gezellig zijn, maar je moet er van houden en er zelf ook wat van maken. voor mensen die gigantische atrakties verwachten of verwacht hadden: er is nabij genoeg gelegen een andere camping die dat wel aanbied. Reles muehle is maar kleinschalig, dus hoge verwachtingen zijn niet terecht. het kleine zwembadje dat alleen in de zomer gevuld is als de camping ook druk genoeg bezet is en de kleine speeltuintjes, daar vermaken kinderen zich altijd prima.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Dit nooit meer

Ferdinand
19-8-2009

Werkelijk een sof, de kinderen hebben de hele dag niets te doen, als het 30 graden is staat het zwembad leeg???, men geeft een keer een bingo en dat was het, geen grilfeest of zomerfeest zoals de website verkondigd, wij hebben ons vertier moeten zoeken op een camping nabij gelegen in Körperich (gaytal) daar was wel van alles te doen en achteraf bleek de camping net zo goedkoop als de Reles Muhle.

Nee 1x niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2007

Al een aantal jaren geweest

Fam. Van Dalen
12-12-2007

Al een aantal jaren geweest.

Het is een hele eenvoudige camping met een beekje erlangs, en op 500 meter gemeentebuitenbad.

In de omgeving zijn veel leuk plaatsen te bezoeken zoals Bitburg, Trier en ook diverse plaatsen in Luxemburg, kortom hele leuke camping!

Gereisd familie in december 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reles Muehle in Körperich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reles Muehle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.