Camping Gaytal

nooit meer dus

Patricia
18-8-2009

Slechte camping

alleen het zwembad is mooi.

Geen uitstraling en kind onvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Voor ons niet weer

vera
5-8-2009

Camping Gaytal was voor ons een keer en niet weer. Veel jaarplaatsen. 2 veldjes met doortrekplaatsen. Plaatsen zijn groot wel dicht op elkaar. Toiltetten zijn schoon, maar geen toiletbril (onacceptabel voor ons) Douches zijn 50 cent voor een paar minuten warm water, opschieten dus en als je iedere keer ijskoud en daarna gloeiendheet krijgt is dat niet fijn, zeker met kinderen. Als grote ergernis is het gebrek aan warm water! 50 cent voor een emmer warm water, afwassen met zelf gekookt water kost je een vermogen aan gas. Zwembad moet je gewoon betalen, maar voor dat geld kun je beter naar het zwembad in Vianden gaan, goedkoper, warm water en erg mooi.

Mensen van de jaarplaatsen denken dat de camping van hun is en maken tot diep in de nacht zeer veel lawaai met een elektrische gitaar en veel kabaal. Leuk voor de kinderen.omgeving is prachtig, vooral Berdorf, Echternach Vianden en Trier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Voor ons niet weer

Vera
5-8-2009

Camping Gaytal Korperich was voor ons een keer en niet weer. Het is een camping met veel jaarplaatsen. 2 veldjes met eigenlijk doortrekplaatsen. De plaatsen zijn goed en groot, wel dicht op elkaar. De toiltetten zijn schoon, maar geen toiletbril (onacceptabel voor ons) De douches zijn 50 cent voor een paar minuten warm water, opschieten dus en als je iedere keer ijskoud en daarna gloeiendheet krijgt is dat niet fijn, zeker met kinderen. Als grote ergernis is het gebrek aan warm water!! Je moet 50 cent betalen voor een emmer warm water, afwassen met zelf gekookt water kost je een vermogen aan gas. Voor het zwembad moet je gewoon betalen, maar voor dat geld kun je beter naar het zwembad in Vianden gaan, goedkoper, warm water en erg mooi.

De mensen van de jaarplaatsen denken dat de camping van hun is en maken tot diep in de nacht zeer veel lawaai met een elektrische gitaar en veel kabaal. Leuk voor de kinderen....omgeving is prachtig, vooral Berdorf, Echternach Vianden en Trier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaytal in Körperich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaytal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.