Camping Gaytal

23 reviews over Camping Gaytal in het Nederlands

Altijd met plezier gestaan

Raymon van der voort
26-6-2016

Super gezellige familie camping jaren met veel plezier gestaan! Overal lekker dichtbij! Mooie natuur vriendelijke eigenaren noem zo maar op!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Leuke camping met zwembad

Jeroen
26-6-2016

Kom er al 32 jaar. Praktisch iedere zomer. Mijn opa en oma hebben er jaren lang een caravan gehad daar. Dus iedere zomer daar wel te vinden. Veel gezellige mensen en gezelligheid moet je toch zelf maken. Heb er ook veel vrienden zitten. Laatste keer geweest met de motor met mijn vriendin. Volgend jaar gaan we met de kids. Zeker nu het zwembad ook helemaal vernieuwd en aangepast is.

Gereisd met partner in juli 2011

Ontspannend

Hennie
25-6-2016

Jaren geleden op deze camping geweest toen was het sanitair niet geldig. Nu een weekje gestaan met de caravan en geheel vernieuwd sanitair aangetroffen. De camping wordt nu beheerd door de zoon van de eigenaar en dat is goed merkbaar. Mooi onderhouden, goed sanitair vernieuwd terras en vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om een trapje te doen naar Bitburg, trier en vianden. Ruim assortiment winkels in de omtrek. Kortom een leuke week met ook nog wat goed weer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

We hebben weer genoten.

Paparazzi
13-6-2016

Sanitairgebouw is helemaal gerenoveerd, ziet er luxe uit.

Het terras bij de Gaststätte is vernieuwd en er zijn nieuwe meubels op het terras.

Het eten was weer heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2016

Deze camping is niet wat verwacht hadden

C.van.Keppel
27-10-2013

Geen toiletpapier aan wezig geen verwarmd sanitair gebouw terwijl het op de site was vermeld geen warmwater voor de afwas geen warmwater voor de douche Het toiletgebouw is niet geplaatst in hetv centrum van de camping Waar chemisch toilet moest leegmaken niet aangegeven Geen bak aan wezig voor het afval

Camping met veel nalatigheden Niet aangegeven waar ja drinkwater kan tappen Deze camping is zins 2002 niet meer gecontroleerd door de Anwb/Adac. In het restaurant is het duur eten Bij korperich grill 1km verderop kan je schnitzel-frites-en salade voor 7,00 euro eten

Verblijf op de camping door ons van 5 Oktobet tot 19 Oktober 2013

De campingbaas is nergens te vinden wordt beheer door een van de camping voor aanmelden

Gereisd met partner in oktober 2013

De camping biedt alles wat je wenst voor een seizoen plaats. Het is er goedkoop, het eten in het restaurant is prima en de eigenaar vriendelijk.

Het sanitair is niet lux, maar wel schoon. Het is er rustig en de kinderen kunnen er goed terecht. Veel wordt er georganiseerd in de zomertijd en daarna wordt het erg rustig. Omgeving zeer mooi; Vianden, Echternach etc.

Zeer geschikt voor wandelaars en natuurliefhebbers. Met de auto kun je ook zeer mooie tochten maken. De camping ligt op het grensgrebied van Duitsland, Belgie en Luxemburg. 400 km vanuit Amsterdam

Gereisd met partner in april 2012

Niet klagen het is een supercamping!

Priscilla
13-2-2012

Het is niet nieuw en mooi, zeker wel schoon! Voor jongeren van 12 - 20 jaar is het super ben er zelf geweest een paar jaar geleden en ben nu 17 jaar. Het restaurant op de camping is super! Beter als de meeste restaurants waar ik ooit ben geweest en dat zijn er wel wat! Waarom klagen jullie allemaal? Deze camping is harstikke goedkoop dus verwacht geen 5 sterren. Met kinderen die de leeftijd hebben om uit te gaan is deze camping helemaal geweldig, ik ben zelf wel een feesttype en heb het niet gauw naar mijn zin. Dit was de beste feestvakantie ooit!! Dus ga niet lopen klagen over het prijs/kwaliteit, want deze camping is harstikke goedkoop en heeft veel kwaliteiten :-D.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

fantaschtische camping

thierry
24-5-2011

ik ga daar mijn heele leven al heen nog steeds super leuk

Gereisd met vrienden in januari 2011

gewoon leuk!

Aranka
17-7-2010

De camping is de laatste jaren kindervriendelijk. Er is veel veranderd de laatste jaren. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen, spelletjes, tochten, knutselochtenden en ga zo maar door.

Bij de camping zit een net gerenoveerd zwembad. Helaas moet je er hiervoor wel betalen, omdat de gemeente de eigenaar is van het zwembad.

Het sanitar wordt regelmatig schoongemaakt. Er zijn wasmachines en drogers aangewezig tegen geringe vergoeding. Het sanitar opzich zelf ziet er netjes uit. De douchekoppen zijn redelijk. Nederlanders houden over het algemeen van zachte brede stralen. Duiters daarintegen houden over het algemeen van harde stralen.

Gereisd met partner in juli 2010

Een prachtige plaats met vriendelijke bevolking

g vd meer
27-10-2009

Een heerlijke camping als je niet al te veel op luxe uit bent

Gewoon genieten en niet zeuren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaytal in Körperich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaytal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.