Camping Gaytal

Weer vandaag13°-3°
Camping Gaytal
5,6

1 review over Camping Gaytal in het Nederlands

Niet klagen het is een supercamping!

Priscilla
13-2-2012

Het is niet nieuw en mooi, zeker wel schoon! Voor jongeren van 12 - 20 jaar is het super ben er zelf geweest een paar jaar geleden en ben nu 17 jaar. Het restaurant op de camping is super! Beter als de meeste restaurants waar ik ooit ben geweest en dat zijn er wel wat! Waarom klagen jullie allemaal? Deze camping is harstikke goedkoop dus verwacht geen 5 sterren. Met kinderen die de leeftijd hebben om uit te gaan is deze camping helemaal geweldig, ik ben zelf wel een feesttype en heb het niet gauw naar mijn zin. Dit was de beste feestvakantie ooit!! Dus ga niet lopen klagen over het prijs/kwaliteit, want deze camping is harstikke goedkoop en heeft veel kwaliteiten :-D.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaytal in Körperich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaytal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.