Camping Gaytal

11 reviews over Camping Gaytal in het Nederlands

Heerlijk vakantie vieren

Peter Spierings
27-10-2016

Heerlijke camping in een schitterende omgeving. Lekker dicht bij de natuur met leuke winkel-gelegenheden in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar...

Onvriendelijk personeel

Mika
31-8-2016

Bij aankomst door de eigenaar de camping opgestuurd waar wij ons moesten inchecken. Op de camping is geen receptie te vinden, waardoor wij op de camping parkeerden om terug te gaan naar de eigenaar. Maar nog voordat we konden uitstappen, kwam een Nederlands sprekende mevrouw op ons afgestormd met de vraag hoe we het 'in onze kop' haalde om de receptie voorbij te rijden. Als criminelen werden we snauwend en onvriendelijk (typisch Duits) te woord gestaan en moesten per direct betalen. Waarbij de prijs overigens hoger lag dan op de website stond. Maar omdat we geen zin hadden om onze lange rit te hervatten, hebben we ons verlies geaccepteerd. Naast dat de prijzen op de website niet kloppen, ontbreekt ook de gratis wifi (2 euro p.u.). Ook stroom was niet mogelijk, terwijl de website zegt van wel. Later bleek dat de receptie verstopt was in de privécaravan van deze mevrouw. Voor vriendelijkheid hoef je hier niet te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping met mooi nieuw sanitair .. en goed restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een "schappelijke prijs".. Hier komen we vaker terug, bevalt ons prima daar.....

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijke omgeving

Steven Kroon
26-6-2016

Betaalbaar en geweldig eten bij Christian

leuke plek

anique van kempen
26-6-2016

Kom er al heel mijn leven met veel plezier dit jaar is alles vernieuwd dus kunnen we er deze zomer weer tegen aan

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping met zwembad

Jeroen
26-6-2016

Kom er al 32 jaar. Praktisch iedere zomer. Mijn opa en oma hebben er jaren lang een caravan gehad daar. Dus iedere zomer daar wel te vinden. Veel gezellige mensen en gezelligheid moet je toch zelf maken. Heb er ook veel vrienden zitten. Laatste keer geweest met de motor met mijn vriendin. Volgend jaar gaan we met de kids. Zeker nu het zwembad ook helemaal vernieuwd en aangepast is.

Gereisd met partner in juli 2011

Ontspannend

Hennie
25-6-2016

Jaren geleden op deze camping geweest toen was het sanitair niet geldig. Nu een weekje gestaan met de caravan en geheel vernieuwd sanitair aangetroffen. De camping wordt nu beheerd door de zoon van de eigenaar en dat is goed merkbaar. Mooi onderhouden, goed sanitair vernieuwd terras en vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om een trapje te doen naar Bitburg, trier en vianden. Ruim assortiment winkels in de omtrek. Kortom een leuke week met ook nog wat goed weer. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben weer genoten.

Paparazzi
13-6-2016

Sanitairgebouw is helemaal gerenoveerd, ziet er luxe uit.

Het terras bij de Gaststätte is vernieuwd en er zijn nieuwe meubels op het terras.

Het eten was weer heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2016

Deze camping is niet wat verwacht hadden

C.van.Keppel
27-10-2013

Geen toiletpapier aan wezig geen verwarmd sanitair gebouw terwijl het op de site was vermeld geen warmwater voor de afwas geen warmwater voor de douche Het toiletgebouw is niet geplaatst in hetv centrum van de camping Waar chemisch toilet moest leegmaken niet aangegeven Geen bak aan wezig voor het afval

Camping met veel nalatigheden Niet aangegeven waar ja drinkwater kan tappen Deze camping is zins 2002 niet meer gecontroleerd door de Anwb/Adac. In het restaurant is het duur eten Bij korperich grill 1km verderop kan je schnitzel-frites-en salade voor 7,00 euro eten

Verblijf op de camping door ons van 5 Oktobet tot 19 Oktober 2013

De campingbaas is nergens te vinden wordt beheer door een van de camping voor aanmelden

Gereisd met partner in oktober 2013

De camping biedt alles wat je wenst voor een seizoen plaats. Het is er goedkoop, het eten in het restaurant is prima en de eigenaar vriendelijk.

Het sanitair is niet lux, maar wel schoon. Het is er rustig en de kinderen kunnen er goed terecht. Veel wordt er georganiseerd in de zomertijd en daarna wordt het erg rustig. Omgeving zeer mooi; Vianden, Echternach etc.

Zeer geschikt voor wandelaars en natuurliefhebbers. Met de auto kun je ook zeer mooie tochten maken. De camping ligt op het grensgrebied van Duitsland, Belgie en Luxemburg. 400 km vanuit Amsterdam

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaytal in Körperich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaytal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.