Camping Gaytal

Camping met 2 gezichten

AM,
3-10-2017

Positief

Mooie plaatsen, als je geluk hebt. Wij hadden januari al geboekt en werden op een donker, vochtig plekje tussen de vaste gasten gezet. Na bemoeienis van deze vaste gasten hadden we na 1.5 uur eindelijk een plekje op het trekkersveld. Dit veld heeft mooie plaatsen, wel veel oneffenheden en ligt langs de provinciale weg.

Veel kinderen om mee te spelen.

Vaste gasten aardig.

Zwembad mooi, maarrrrrrrr zie de negatieve punten.

Animatie kwam laat opgang, maar was wel goed.

Negatief

Zwembad heeft geen duidelijke betaalregels en de badmeester doet maar wat. Lijkt een aardige bijverdienste te willen hebben. Let ook slecht op. Laat regelmatig zaken escaleren. Wat de veiligheid niet altijd ten goede komt. Zwembad is van de gemeente en de beheerder van de camping geeft niet thuis.

Sanitair verouderd, wc papier mee en turbo douchen voor 50 cent.

Anarchie op de camping, Beheerder, aardige man, maar heeft vooral oog voor zijn restaurant en niet voor de camping. Planning wordt bijv. door ouder echtpaar op papier gemaakt. Alles voor de lieve vrede. Vaste gasten draaien het programma.

Toen wij vertrokken waren net een stel jongeren met megaspeakers gearriveerd en op het speelveldje gezet. We hadden niet het idee dat daar veel controle op was.

Er is een flinke knokpartij 's nachts tussen vaste campinggasten geweest. Geen beheerder te zien.

Veel regen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017