Camping Gaytal

Review geschreven door Mika

Onvriendelijk personeel

Mika,
31-8-2016

Bij aankomst door de eigenaar de camping opgestuurd waar wij ons moesten inchecken. Op de camping is geen receptie te vinden, waardoor wij op de camping parkeerden om terug te gaan naar de eigenaar. Maar nog voordat we konden uitstappen, kwam een Nederlands sprekende mevrouw op ons afgestormd met de vraag hoe we het 'in onze kop' haalde om de receptie voorbij te rijden. Als criminelen werden we snauwend en onvriendelijk (typisch Duits) te woord gestaan en moesten per direct betalen. Waarbij de prijs overigens hoger lag dan op de website stond. Maar omdat we geen zin hadden om onze lange rit te hervatten, hebben we ons verlies geaccepteerd. Naast dat de prijzen op de website niet kloppen, ontbreekt ook de gratis wifi (2 euro p.u.). Ook stroom was niet mogelijk, terwijl de website zegt van wel. Later bleek dat de receptie verstopt was in de privécaravan van deze mevrouw. Voor vriendelijkheid hoef je hier niet te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016