Camping Saarmündung

6Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Konz (Moezel)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Saarmündung?

6Voldoende

4 reviews over Camping Saarmündung

• 2017
    5Toon05-09-2017

Absoluut geen 2e keer.

Het plekje wat wij hadden was bijzonder. Direct aan de Moezel. Voor de rest een erg rommelig geheel. De prijs van € 19,80 staat in geen enkele verhouding met de kwaliteit. Douchen kost € 1,00. Electriciteit 0,70 p/kw. Alles gaat met en zgn chipkaart en je moet zelf je tegoed in de gaten houden, anders kom je eventueel 's-nachts zonder stroom te zitten. Voorts staan er op deze toch wel kleine camping veel oude en vieze tour/stacaravans die het er allemaal niet mooier op maken. Het sannitair is erg gedateerd en er wordt nog gebruik gemaakt van douchgordijntjes. Wat het nog een beetje positief maakt is het restaurant. Goed eten tegen een betaalbare prijs. Voor mij een onvoldoende, zeker vwb de prijs die ze vragen. €7,50 zou beter op zijn plaats zijn.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

3Jessie09-09-2015

Onvriendelijk en lawaaierig

Een camping van uitersten: verhouding prijs/kwaliteit is erg laag. De camping ligt inderdaad mooi bij het samengaan van Moezel en Saar en is een prima uitgangspunt om naar Trier te gaan. De drukke verkeersweg en spoorlijn met o.a. goederenvervoer zorgen echter overdag en ’s avonds voor geluidshinder. De kampeerplaatsen zijn welliswaar niet erg groot, maar wel naargeestig. De douches kosten € 1,50 om te gebruiken, maar dan is warm water niet gegarandeerd als er meerdere personen van de andere douches gebruik maken. Camper vullen met 50 liter water kost € 0,50. Beheerders hebben weinig geduld en tijd om hun gasten te woord te staan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8P12-08-2015

Zeer gemoedelijke camping, leuke sfeer!

Een onverwachte verrassing, dat is deze camping aan de Moezel.Het sanitair is schoon, de sfeer is zeer gemoedelijk en de kinderen kunnen hier zwemmen in de Moezel. Bij de camping zit een restaurant waar je prima kunt eten voor een goede prijs. De camping zelf is zeer goedkoop; €18 per nacht met tent, auto en 4 personen. Het stadje Konz ligt op loopafstand evenals de winkels. Trier ligt op circa 7 km van de camping, dus een prima uitvalsbasis!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Mc.21-05-2012

prima en gezellig

't was prettig om er te zijn en er is genoeg te doen voor ieder zijn wils

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012