Vakantiehuis Kolliger Mühle

Vakantiehuis
Vakantiehuis Kolliger Mühle
8,4

14 reviews over Vakantiehuis Kolliger Mühle in het Nederlands

Voor dit weekend is maar 1 woord: Top!

Hiske Zwiers,
10-4-2017

We zijn, samen met onze hond, een weekend in het schattige Hans en Grietje huisje geweest. Een heerlijk huisje, van alle gemakken voorzien, de open haard maakt het helemaal af. Het schitterende, historische erf maakt dat je je in een andere tijd waant. Ook de omgeving is schitterend. Vanuit het huisje loop je zo het bos in. Wat een rust heerst er op deze plek! Je hoort alleen de vogels ('s avonds uilen!). En ook erg fijn: geen wifi (überhaupt geen bereik!). Zeker een aanrader!

Gastvrij en uniek

Stichting Vrolijke Papegaai
30-10-2016

Na overleg met de eigenaren waren wij, als Stichting Vrolijke Papegaai, welkom in deze schitterend gelegen watermolen.

Wij hadden als groep zowel het grote als het kleine huis gehuurd en hebben genoten van de mooie wandelingen en gezellige avonden in het knus ingerichte grote huis. De keuken was van alle gemakken voorzien om voor 11 volwassenen een lekkere maaltijd te koken.

Wij waren met 24 papegaaien variërend van groenvleugel ara tot caique er waren ook 11 honden mee zoals basset hounds labradors en kleinere honden.

Wij hebben de huizen netjes en schoon achter gelaten en kunnen over de eigenaren van de Kolliger Mühle alleen maar positief zijn. Wij komen zeker nog een x terug naar deze mooie locatie midden in het bos.

Prachtige locatie

Joyce
11-10-2015

Als je echt even helemaal weg wil zijn op een plekje midden in het bos, dan is de Kolliger Mühle een fantastische locatie.

Ideaal om even helemaal te onthaasten geen wifi en telefoondekking maar alleen reeën, eekhoorntjes, vogels en een indrukwekkende natuur.

De honden kunnen, na de binnenplaats, heerlijk loslopen en in de rivier spelen. Ook de ezel is hondproef en vind het leuk om heel hard met de honden mee te rennen.

Ook de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en hebben 6 prachtige Saarlooswolfhonden, die op een eigen terrein hun roedel hebben.

Op 30 km rijden vind je Koblenz en Cochem beide leuke winkelstadjes.

Fantastische unieke plek midden in bos.

Rob van der Pluijm
13-6-2013

Geweldig mooie omgeving en vriendelijke eigenaars.

Wij hebben totaal geen herkenning bij de negatieve berichten die op deze site staan, betreft het moeilijk doen van de borg terug te betalen.

Als je netjes met andermans spullen omgaat heb je ook geen problemen hebben wij ondervonden.

Het geheel licht in een prachtig dal en je kunt hier volop genieten van de natuur. Eigenaars hebben drie prachtige lieve wolfshonden die helemaal in het plaatje passen, het is namelijk een sprookjes tafereel.

Zeker de moeite waard om hier eens naar toe te gaan met familie of vrienden.

Geweldige plek.

van Helvoort
5-5-2013

Wij hebben al 2 keer het gastehaus voor een midweek gehad. We vinden het jammer dat sommige het slecht beoordelen. Dit is wat ons betreft heel onterecht! De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben ook nooit problemen gehad met de borg. Het blijft een fantastische huisje en een fantastische omgeving waar we zeker nog vaker naar toe gaan.

fantastische plek

jolanda
26-2-2013

kolliger muhle is geweldig.

geniet van de rust en de natuur.

gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch! :-)

D
22-8-2012

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in het Guesthouse. De Kolliger Mühle is gelegen op een mooie locatie midden in de bossen. Het is een mooi oud huisje en voor 2 personen is er voldoende ruimte!

In de buurt kan je mooi wandelen en er zijn leuke musea en stadjes in de buurt.

Erg vriendelijke eigenaars!

(Ik begrijp de onderstaande reacties totaal niet. Borg is ook keurig terug gestort.)

Pas op dat u de borg terug krijgt!

Talitha Kenselaar
5-6-2012

Na een gezellig familie weekend in dit huis toch met een vervelend gevoel thuis gekomen. Bij thuiskomst lag er een mail van de eigenaresse op ons te wachten dat de borg van beide huizen niet terug gestort zou gaan worden. Natuurlijk een mailwisseling over en weer maar mevrouw gaat er allemaal dingen bijhalen waar wij absoluut geen weet van hebben en beschuldigingen die wij absoluut niet gedaan hebben. Het huis is oud, de spullen zijn oud, bij elkaar geraapt boeltje. Er werd ons verweten oa dat we met spullen hebben lopen sjouwen en ze niet terug hebben gezet (absoluut niet waar!)waardoor de schoonmakers extra uren hebben moeten werken, pas op met het pakken van extra beddengoed, wordt ook doorberekend (terwijl we hier al voor betaald hadden maar er niet genoeg bedden opgemaakt waren) vuilniszakken worden doorbelast ( terwijl wij zelf een hele rol hebben laten liggen) honden mochten niet los lopen ( op de website staat van wel) nou ja kan nog wel doorgaan maar geen ruimte genoeg....

Carin Slender, verhuurster Kolliger Mühle., Operational manager, 13-6-2013

Foei mevrouw Talitha Kenselaer. Het is tegen de regels van de website dat één groep meerder dezelfde slechte beoordelingen geeft over vrijwel dezelfde vermeende tekortkomingen van mij als verhuurster.

Dat uw beoordeling door de redactie van Zoover niet als zodanig is herkend, is kennelijk te wijten aan het feit, dat u niet alleen over die betaalde borg klaagt, maar nog een aantal onzinnige verwijten maakt. Dus nogmaals: Foei en Bàh groep Adema!

Ik mag hopen dat toekomstige huurders wel door jullie doorzichtige leugentjes heen zullen prikken.

Toch niet wat het leek...

Paula van 't Lam
4-6-2012

Wij zijn hier geweest met 15 mensen en 4 honden. De natuur is prachtig, maar het wohnhaus was niet erg proper (spinrag, enz) De vaatwasser en ovens deden het slecht. Op de site lees je dat honden van harte welkom zijn. Wij waren dan ook stomverbaasd dat we "afgeblaft" werden door de eigenaresse of we onze honden bij ons wilden houden, als deze rondliepen en haar eigen honden (3 hele grote!) daardoor de tent af bleken te breken bij haar in huis. Wij hebben het desondanks erg naar ons zin gehad samen, mede dankzij de prachtige omgeving. Maar ons weekend kreeg een naar staartje toen de eigenaresse na ons vertrek claimde dat de vuilnis in brand zou zijn gevlogen. Ze heeft hierop de borg ingehouden, terwijl dit toch verzekeringswerk zou moeten zijn. Zij kan niets bewijzen en het is te ver om het te controleren. Ze heeft toegegeven vaker borg in te houden. Houd rekening met deze extra kostenpost!!

Rare nasmaak

ellyadema
      30-5-2012

Vorig jaar geweest met partner en erg enthousiast; dit jaar met familie en vrienden beiden huizen gehuurd. Plek en omgeving nog steeds fantastisch, maar hebben een rare nasmaak gekregen van eigenaresse die ons de borg van 225 euro niet wil terug betalen omdat ze claimt ons vuilnis na vertrek in brand is gevlogen tegen de gevel van het huis. Ze wil dit niet via de verzekering oplossen en de foto's die ze ons stuurde waren vaag en zeggen niets over het ontstaan van een brand of over onze 'schuld' daarin. Mailverkeer hieromtrent (want je rijdt niet even 400km terug om te kijken wat de schade is) nam kinderachtige vormen aan en eigenaresse verwijt ons een bende van het huis te hebben gemaakt. Als je hierheen wilt, sta er dan op dat eigenaresse meeloopt door het huis voordat je de sleutel weer inlevert en laat haar tekenen voor akkoord, zodat je een poot om op te staan hebt als ze de borg niet terug wil betalen. Jammer...domper op ons gezellige weekend...!

Carin Slenders, verhuurster Kolliger Mühle., Operational manager, 13-6-2013
      Als eigenaar herken ik me absoluut niet in de beoordeling van mevrouw Adema, die ons vorig jaar zelfs nog een 9 gegeven heeft ipv een één? Zij was nu met een grote groep en heeft daardoor begrijpelijk dingen aan anderen overgelaten, die zijzelf zeker beter zou hebben gedaan. De borg is bedoeld voor als er iets door kennelijke nalatigheid van de gebruikers kapot gaat, waardoor wij extra kosten voor herstel moeten maken. Wij hebben in de afgelopen zes jaar dat wij verhuren nog nooit de borg in hoeven houden en krijgen van alle huurders een 9! als waardering! De kosten die deze groep heeft bezorgd staan overigens in geen enkele verhouding tot de betaalde borg. Oordeel zelf zou ik zeggen over deze karaktermoord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kolliger Mühle in Kollig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kolliger Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.