We hebben een aantal aanbieders voor Kollig voor je op een rij gezet:

vakantie Kollig

We hebben een aantal aanbieders voor Kollig voor je op een rij gezet:

Reviews over Kollig

Voor dit weekend is maar 1 woord: Top!

Hiske Zwiers,
    10-4-2017

We zijn, samen met onze hond, een weekend in het schattige Hans en Grietje huisje geweest. Een heerlijk huisje, van alle gemakken voorzien, de open haard maakt het helemaal af. Het schitterende, historische erf maakt dat je je in een andere tijd waant. Ook de omgeving is schitterend. Vanuit het huisje loop je zo het bos in. Wat een rust heerst er op deze plek! Je hoort alleen de vogels ('s avonds uilen!). En ook erg fijn: geen wifi (überhaupt geen bereik!). Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Gastvrij en uniek

Stichting Vrolijke Papegaai,
    30-10-2016

Na overleg met de eigenaren waren wij, als Stichting Vrolijke Papegaai, welkom in deze schitterend gelegen watermolen.

Wij hadden als groep zowel het grote als het kleine huis gehuurd en hebben genoten van de mooie wandelingen en gezellige avonden in het knus ingerichte grote huis. De keuken was van alle gemakken voorzien om voor 11 volwassenen een lekkere maaltijd te koken.

Wij waren met 24 papegaaien variërend van groenvleugel ara tot caique er waren ook 11 honden mee zoals basset hounds labradors en kleinere honden.

Wij hebben de huizen netjes en schoon achter gelaten en kunnen over de eigenaren van de Kolliger Mühle alleen maar positief zijn. Wij komen zeker nog een x terug naar deze mooie locatie midden in het bos.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtige locatie

Joyce,
    11-10-2015

Als je echt even helemaal weg wil zijn op een plekje midden in het bos, dan is de Kolliger Mühle een fantastische locatie.

Ideaal om even helemaal te onthaasten geen wifi en telefoondekking maar alleen reeën, eekhoorntjes, vogels en een indrukwekkende natuur.

De honden kunnen, na de binnenplaats, heerlijk loslopen en in de rivier spelen. Ook de ezel is hondproef en vind het leuk om heel hard met de honden mee te rennen.

Ook de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en hebben 6 prachtige Saarlooswolfhonden, die op een eigen terrein hun roedel hebben.

Op 30 km rijden vind je Koblenz en Cochem beide leuke winkelstadjes.

Gereisd met partner in september 2015

Fantastische unieke plek midden in bos.

Rob van der Pluijm,
    13-6-2013

Geweldig mooie omgeving en vriendelijke eigenaars.

Wij hebben totaal geen herkenning bij de negatieve berichten die op deze site staan, betreft het moeilijk doen van de borg terug te betalen.

Als je netjes met andermans spullen omgaat heb je ook geen problemen hebben wij ondervonden.

Het geheel licht in een prachtig dal en je kunt hier volop genieten van de natuur. Eigenaars hebben drie prachtige lieve wolfshonden die helemaal in het plaatje passen, het is namelijk een sprookjes tafereel.

Zeker de moeite waard om hier eens naar toe te gaan met familie of vrienden.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Geweldige plek.

van Helvoort,
    5-5-2013

Wij hebben al 2 keer het gastehaus voor een midweek gehad. We vinden het jammer dat sommige het slecht beoordelen. Dit is wat ons betreft heel onterecht! De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben ook nooit problemen gehad met de borg. Het blijft een fantastische huisje en een fantastische omgeving waar we zeker nog vaker naar toe gaan.

Gereisd met partner in januari 2013
Kollig scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews