Hotel Weinhaus Kreuter

Hotel Weinhaus Kreuter

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Weinhaus Kreuter voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Weinhaus Kreuter in het Nederlands

goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen.

handigejan
12-5-2015

nabij drukke weg en spoorbaan maar wij hadden hiervan geen hinder, mooi uitzicht op de moezel. geen airco, slechte of geen wifi-verbinding. goed ontbijt. restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. geen modern pand, maar wel in goede staat: kamer en douche/toilet waren ruim en in goede staat. er ontbreekt een lift voor de gasten.

Gereisd Met partner in Sat May 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhaus Kreuter in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhaus Kreuter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.