Hotel Mosel Hähn

13 reviews over Hotel Mosel Hähn in het Nederlands

Weekend Koblenz

Stefan
5-10-2012

Mooi hotel , rustige ligging goede bediening.

Gereisd met partner in september 2012

Absolute aanrader

Henk Vissers
6-7-2012

Het hotel ligt rustig in een buitenwijk en per bus, halte voor de deur, is Koblenz stad in 15 minuten te bereiken. Wij waren met 4 personen en kochten in de bus een minigruppe kaartje (tot 5 personen), hele dag geldig, voor 9 euro. Verder waren alle kamers op de 1e verdieping modern ingericht en schoon. Vriendelijk personeel, behulpzaam en correct. Het hotel heeft een serre om te eten en een mooi redelijk groot terras om buiten wat te eten of te ontspannen. Ontbijt is zeer uitgebreid met verse producten en de warme maaltijd is van zeer goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Lunch restaurant

Jan
26-6-2012

We hebben hier de warme lunch gebruikt en die was heerlijk en goed verzorgd. Door de enorme drukte was een optimale service niet goed mogelijk.

Gereisd met vrienden in december 2007

kan beter

Nys
20-9-2010

We beginnen bij het goede nieuws: het hotel is mooi gerestaureerd en heeft een mooie veranda. Koblenz ligt op 7km en is een heel aantrekkelijke stad.

Wij beschikten over een appartementje. Helaas zonder warm water en zonder zeep in de badkamer...

Vanuit het hotel kan je helaas geen wandeling starten. In het dorpje zelf is ook niks te zien.

Het eten was over het algemeen niet goed. Zo kregen we de eerste avond een koude meloenen(!)soep voorgeschoteld, de tweede avond een leversoep. Ook het ontbijt was niet echt uitgebreid.

Jammer genoeg zijn er ook geen menukaarten in het Engels of Nederlands beschikbaar, evenals geen toesristische info over de omgeving.

Gereisd met partner in september 2010

Leuk hotel om Koblenz en de Moezel te verkenne

Marc Parmentier
9-6-2010

Goed onthaal met glaasje Sekt, zeer propere kamers. De eerste avond was het eten op z'n Duits: keuze tussen schnitzel, varkensvlees, ... Het vishoofdgerecht was met een zeer eenvoudig slaatje, gelukkig was het de volgende dagen beter. We hadden een gastronomisch arrangement en het 5gangen diner was zeer lekker ( we waren in het aspergeseizoen en hebben daar dan ook volop van kunnen genieten zowel als voor als hoofdgerecht ). De laatste dag terug het visgerecht genomen, was eenvoudig maar lekker. Enig minpunt is de zeer ongezellige eetruimte, de laatste avond hebben we een andere plaats gevraagd en dan konden we dineren in de veranda ( zij noemen dat de wintertuin), wat veel aangenamer was en zeker een tip is aan toekomstige bezoekers

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijk uitrusten!

Mestdagh
27-4-2010

Aangenaam hotel in mooie natuur. Zeer goede kwaliteit voor een lage prijs. Lekker eten, uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds telkens keuze uit 4 verschillende hoofdgerechten.

Op wandelafstand van Guls met enkele winkels en terrasjes. Proper appartement met hotelservice; enig minpunt waren de slechte matrassen en hoofdkussens.

Vriendelijke ontvangst met glaasje schuimwijn. Ideaal hotel voor enkele dagen tussenuit in rustige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

leuk tussendoortje

yoeri l
16-4-2010

Fijn verzorgd hoteletje waar je goed verzorgd wordt .

Het eten is er lekker en zeker genoeg (geen speciale keuken , maar lekkere keuken ).Het Hotel is kindvriendelijk , maar een speeltuin of speelkamer ontbreekt er .Wat eten en bediening betreft zit het goed wat kinderen betreft .Toen wij er logeerden waren er heel wat groepen die er een soort van bijscholing volgden , wat heel wat leven mee bracht .

Pluspunt onbijten met zicht op de heuvel en vooral de bediening

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Superieur gewoon weg!

Bij aankomst kregen we een gratis glaasje schuimwijn.

De kamers zijn voldoende groot. De cv werkt zeer goed, net zoals het warm water. (wel geen koelkast op de kamer).

Bij het ontbijt komt men vragen of je een eitje wil en wat voor één! Er is ook schuimwijn te krijgen (gratis) bij het ontbijt. Voldoende keuze en men brengt constant bij! (ontbijt mogelijk tot 10u!!!)

Bij het ontbijt moet je aanduiden wat je 's avonds wil eten (4keuze menu's! - vis, vlees, vegetarisch en salade).

Het eten 's avonds is voldoende (3gangen) maar niet om je te barsten te eten.

's avonds is er wel weinig te doen in het hotel, maar dat zochten we ook niet. er is een tv op elke kamer.

Het personeel is vriendelijk en gedienstig. Ik kan géén enkel nadeel bedenkenl, mss dat de drank ietsjes duurder is (2,20 voor kleine cola en 3,40 voor grote). Men maakte geen probleem over onze hond (hebben we zelfs niets extra voor moeten betalen) en met de 2+1 is dit een goedkoop en super hotel!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Gezellig en mooi hotel!

Demot Josèe
14-9-2009

Heel mooi hotel en heel gezellig.

Het enige minpunt is dat de bediening nogal traag verloopt waardoor alles een beetje chaotisch lijkt.

Voor de rest is het eten heel lekker,heel vriendelijke mensen.

Ons besluit: we gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

Goed hotel qua prijs/kwaliteit

Smekens
5-1-2009

Hotel wat afgelegen in Guls (Moezel) nabij Koblenz. Mooie en ruime appartementen, wat ideaal is voor families met kinderen. Ruim ontbijtbuffet (met gerookte zalm) en s'avonds zeer lekker en varierend 3 gangen keuze menu. Vriendelijke maar trage bediening. Geen ontspanningsmogelijkheden in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Hähn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mosel Hähn in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mosel Hähn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.