Hotel Mercure Koblenz

• Sauna

36 reviews over Hotel Mercure Koblenz

• 8Wieneke21-09-2009

Prima adres

Prima onderhouden hotel met zeer vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, met heerlijk eten. Diner was iets minder. Het hotel is wel lastig te bereiken voor een eerste keer maar dat was mede door de wegopbrekingen. Parkeren erg duur. € 10 p/d.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7rieng196801-09-2009

Goed voor zakelijk gebruik en tussenstop

recent twee nachten hier verbleven. Kamers modern en best comfortabel met goede flatscreen TV, minibar en koffiezetter (klungelig ding) 500 meter hemels breed van Deutsche Eck en rondvaartboten overal te kust en te keur. Je kunt bij het hotel onder door een soort tunneltje lopen maar aldaar houd de plaatslijke alcoholistenbende zich op en je voelt je bepaald niet veilig. Beter gewoon de weg oversteken. Ontbijt is in orde maar niet echt bijzonder. Parkeren in garage tegen gereduceerd tarief. Internet hartstikke duur zoals altijd bij Mecure. Leuk om 1 of 2 nachten te verblijven maar zeker niet langer. Badkamer was trouwens prima in orde met allerlei zeepjes etc. etc.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Patrick Vogelaar11-08-2009

goed hotel voor op doorreis

Hebben hier overnacht op de terugreis naar Nederland met onze dochter van 6 maanden. Prima hotel, leuk gelegen aan de Rijn. Kamers zijn ruim en er stond een goed kinderbedje voor onze dochter. Ontbijt was prima! De service was ook prima in het restaurant. We kregen warm water mee voor de reis om voeding te maken voor onze dochter. De balie is iets zakelijker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Daan26-06-2009

voor een aantal koblenz en omgeving prima hotel

Zeker wat het ontbijt en diner betreft een uitstekend hotel. Het personeel was bij de receptie erg zakelijk maar in het restaurant best wel gemoedelijk. Ligging van het hotel is goed en ook rustig. Met open raam heb je 's nachts wel vrij veel last van treinen, schepen en autoverkeer. In zijn geheel prima verblijf gehad.

Alleen gereisd in juni 2009

• 8els21-06-2009

goed

wij zijn 2 maal in dit hotel geweest, in december.de prijs/kwaliteit is in orde. wij hebben goed geslapen en het ontbijt is zeer goed. wij gaan er voornamelijk heen voor de kerstmarkt en het winkelen in december is goed. in de buurt kun je ook goed wandelen en er zijn genoeg restaurants voor te eten. het Brauhaus is aan te bevelen (reserveren)

Gereisd met vrienden in december 2008

• 8Johan14-04-2009

Mooi hotel

Leuk hotel met alles op en aan in Koblenz. Lekker ontbijt! Beetje moeilijk bereikbaar door de verkeerssituatie. Dure parking onder het hotel.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Paul Deprins22-03-2009

Mooie aanbieding

2 overn.+ontbijt+ 1 x diner à 99 €/persoon : ligt vlak bij de Rijn; wel 10 minuutjes van centrum. Kamer 513- zijdelings Rijnzicht, ruime kamer maar eerder kleine badkamer; wel alles fris en zuiver. Diner was buffet, geen gastronomie maar best aanvaardbaar; ontbijt prima, zoals we gewend zijn van 4* hotels in D, veel vers fruit. Goed hotel voor WE- uitstapje.

Gereisd met partner in maart 2009

• 9K. den Braven25-09-2007

Een aantebevelen hotel. Prima gelegen tov van het centrum en toch niet er in. Mooi aan de Rijn. Overdag is het vaak moeilijk om een parkeerplaats in de garage te vinden. Hij is dan vol, maar 's-avonds genoeg ruimte en voor 10 euro per dag kan je het risico op een bon niet lopen.

Zakelijk gereisd in september 2007

• 8didier18-04-2007

Heel gunstig gelegen hotel : heel dicht bij centrum en eenvoudig te bereiken.
    Kamers zijn ruim en heel net. Ontbijtbuffet heel uitgebreid, ondanks de hoge bezetting voldoende service, absoluut geen klachten. Avondmaal heel verzorgd. Correcte behandeling door het personeel. Tip 1 : vraag bij het inchecken bij voorkeur een kamer aan de achterzijde - minder verkeerslawaai in de kamer. Tip 2 : meestal is het niet echt nodig om de parkeergarage (€ 10,00 per 24 uur) te gebruiken. Aan de achterzijde van het hotel is een ruime openbare parking tegen het tarief van € 1,00 voor 4 uur - te betalen tussen 8 en 19 uur. Koblenz is zeker de moeite waard. In de omgeving kan natuurlijk de Moezel en Rijnvallei bezocht worden. Wij hebben echter te minder gekende Lahn-vallei bezocht - tot Limbourg - een echte aanrader. Op de terugweg zijn we de Ahr-vallei afgereden (van Bad-Neuenahr tot Blankenstein) en dan verder over Belgie. Een aardig alternatief voor de autosnelweg.

Gereisd met partner in april 2007

• 8els17-12-2006

geboekt via Touroperator, geweldig. zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. kamers/sauna/ontbijt geweldig. warme maaltijd goed. service prima. ligt op 10 min. lopen van het centrum en even zo snel op de autosnelweg. koblenz zelf is zeker de moeite waard, de altstadt en die duitsche ecke ook. wij zijn in december geweest, dus de kerstmarkt was er ook , we hadden niet gelijk door dat deze op 3 plaatsen was, maar zeer gezellig. wij gaan er zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in december 2006

Hotel Mercure Koblenz info