Hotel Mercure Koblenz

• Sauna

36 reviews over Hotel Mercure Koblenz

• 9KR04-08-2017

Centrale ligging

Hotel voor 3 nachten geboekt. Het hotel was makkelijk te vinden, centrale ligging ( op 15 min lopen van het centrum), mooie kamer (811) met goed uitzicht , badkamer met douche, wc en wasbak, bed was prima, ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren in parkeergarage onder het hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7ramaekers05-09-2016

goed

ligging en uitzicht en parking

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8C.W van Raaij05-06-2015

Goed hotel op loopafstand van de oude binnenstad

Algemene indruk is goed. Het personeel is klantvriendelijk en je kan er met vragen terecht en deze werden goed beantwoord, ze waren bereid je te helpen. Hotel staat vlak bij de Rijn en alles was op loop afstand. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Restaurant ziet er verzorgd uit met een goede bediening, het eten smaakte uitstekend, ook het ontbijt was zeer uitgebreid. De kamer zag er goed uit en werd elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9haan.droogsma30-07-2014

Prima hotel voor nachtje Koblenz

Mooi hotel. Exterieur is wel wat gedatteerd.. Vanuit het hotel kun je heerlijk een wandeling maken langs de naastgelegen Rijn. Wij hebben het hotel gebruikt als overnachtingshotel op onze doorreis vanuit Italie. Als overnachtingshotel is dit echt perfect!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7M.Hofer-Kneefel12-06-2014

mooie kamers en ligging, slecht eten!

ten eerste viel het niet mee dit hotel te boeken terwijl er geadverteerd werd in de plaatselijke krant...Het is drie keer fout gegaan. Afijn, mooie ligging, mooi hotel maar het welkomstdiner.....wij zijn vaak in Duitsland geweest maar zo slecht hebben we nog nooit gegeten! je zou zeggen dat we niet welkom waren, zo slecht was dat! Houd er rekening mee dat je veel parkeergeld moet betalen, en dat je het welkomstdiner beter over kunt slaan!

Gereisd met partner in juni 2014

• 7monicaplomp03-08-2012

Goed hotel direkt aan de rijn/moezel boulevard

Goed hotel met fijne bedden. Airco is minder goed te regelen helaas. Eten is echt fantastisch voor weinig geld. Ontbijt buffet helemaal af met verse produkten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7C.C.09-07-2012

mooi hotel om te slapen

Enkele nachten doorgebracht in dit mooi gelegen hotel. Receptie is uitstekend. Prettige ontvangst. Kamers zijn keurig, kortom hotel Mercure zorgt goed voor haar (slaap) gasten. Het diner dat bij ons arrangement zat, was een aanfluiting. Een stukje zalm van 5 x 5 cm als voorgerecht aangevuld met sla kan niet. Het restaurant - waar overigens ook wordt ontbeten - oogt niet gezellig. Het bedienend personeel werkt, doch is niet met zijn vak bezig. Ondanks dat het restaurant matig bezet was, vergat men drankjes te brengen of men schoof het af op een collega, was er weinig communicatie met de keuken, zodat mutaties op het menu niet doorkwamen. Bij het ontbijt ging men gemakshalve al vast stofzuigen, terwijl de ontbijtzaal nog bezet was in de voor het ontbijt gereserveerde tijd. Jammer, het hotel zou haar gasten een plezier doen, door zich culinair beter te ontwikkelen en de diner en ontbijtzaal wat gezelliger te maken. Nu lijkt alles op een keurig ingerichte kantine.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9RoyV25-01-2012

Redelijk centraal

Aan de rand van het centrum, goed te belopen. Mooie kamers, zeer uitgebreid ontbijt, avondeten verrassend goed (voor een hotel). Parkeren in eigen garage. Internet niet gratis, maar wel gratis PC's in de lobby.

Gereisd met partner in december 2011

• 8Lijn24-08-2011

gewoon goed hotel

Net als zoveel andere grote hotels in Duitsland is dit weer een prima hotel. Groot, met leuke bar onder en erg leuk restaurant, wijnstube langs het hotel. Mooie wandelroute langs de rivier naar het centrum toe. Kamers zijn goed met nette badkamer, schoon. Alleen lagen er bij onze kamer veel vliegjes op de vensterbank (iemand raam open laten staan) dit was niet zo fraai maar deed niet direct een aanslag op de hygiene. Dus verder een goed schoon hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Evelien16-03-2011

mooi hotel

Wij hadden via de krant dit hotel geboekt incl. diner en ontbijt. Het ontbijt was voortreffelijk en het diner was iets minder. De kamers waren mooi en netjes schoon. Het personeel van de receptie was vriendelijk , maar de schoonmaakster absoluut niet. Deed niets anders dan mopperen op alles en iedereen. Misschien had ze een slechte dag ! Op de dagen dat wij er waren werd er s'morgens om 8.00 uur een verdieping lager geboord in de muren. We werden het bed uitgedrild. Maar desondanks is dit hotel wel een aanrader , mede door de centrale ligging.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Hotel Mercure Koblenz info