8,4

52 reviews over Camping Knaus Campingpark Rhein Mosel / Koblenz in het Nederlands

Mooie locatie, met het pontje of lopend zo de stad Koblenz in. Ideaal voor campers! Mooie kampeerplaatsen en schoon en modern sanitair. Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Supermarkt op loopafstand. Zo zouden meer (stads) campings mogen zijn!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

14-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Prima Camping

Heidi,
28-5-2018

We stonden in december 2 nachten op de camperplaats naast de camping. Wel met gebruik van alle voorzieningen van de camping. Het sanitair is erg mooi en goed onderhouden. Vanaf de camping loop je in een goed kwartier naar het centrum van Koblenz wat een prachtige stad is. De kerstmarkt was wat teleurstellend. De ligging van de camping tussen Rijn en Moezel is geweldig. We waren hier eerder al eens in de zomer en hebben er van genoten.

Gereisd met partner in december 2016

fantastische camping

Eddy Rougoor,
8-9-2017

schitterend uitzicht en perfect sanitair.

vriendelijke parkmanager en medewerkers

Wie hier kampeert kent het lawaai, dus niet zeuren.

wij komen hier al meer dan 50 jaar, moet dus wel goed zijn.

Gereisd met partner in september 2017

Druk bezette camping in hoogseizoen, waardoor het goed uitziende sanitair eigenlijk te krap bemeten is. Schoonmaak is slechts 1x per dag, echt te weinig. Door de relatief smalle maar langgerekte plekken komt de plaatsing van je caravan niet altijd gunstig uit. Schitterend uitzicht op Deutsches Eck, maar na een paar dagen heb je dat wel gezien. In de stad is veel te doen en te zien. Camping is behoorlijk prijzig, maar daar zit dan onbeperkt stroom en warm water bij in. Wifi belachelijk duur (4 eu per dag), maar door de roamingmaatregel van dit jaar vaak niet meer nodig. Wij kregen vrienden drie dagen op bezoek (sliepen in hotel) en zij hoefden van de campingbaas niet te betalen; dat was heel schappelijk. Supermarkt en bakker op loopafstand, handig! Jammer is het dat de wijk achter de camping tamelijk onveilig overkomt. Veel alcoholisten en migranten die de hele dag rondhangen. Zorg ervoor dat je daar 's avonds niet te voet doorheen hoeft. Tip: stel de navigatie in op Neuendorferstrasse in Koblenz. Dan zie je de camping vanzelf. Veel navigatiesystemen komen verkeerd uit als je het eigenlijke adres (Schartwiesenweg) invoert.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima!

F. Smulders,
5-8-2017

We stonden aan de oever, met geweldig uitzicht. Plaatsen zijn niet ruim bemeten maar wel redelijk. Vooraf af te rekenen is apart alsook niet kunnem pinnen in het restaurant. Sanitair is geweldig. Prima camping voor een paar dagen

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

fam Dokter,
4-8-2017

We waren hier vanwege onverwachte omstandigheden, manager gaf aan geen plek te hebben en stuurde ons weg, medewerkster regelde wel een plekje voor ons.

Was een erg kleine plek, werd bijna van je sokken gereden als je je caravan uitstapte door alle campers aldaar,

Manager zwaar onbeschoft, zit er puur en alleen om geld binnen te harken, klant vriendelijkheid en inlevings vermogen kent deze man niet.

Hoop hier nooit meer te hoeven verblijven, je voelt je meer melkkoe als klant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top plek!

Marino,
30-7-2017

Op mooie locatie direct aan de deutsche Eck bij Koblenz. Met pontje in 5 minuten in hartje Koblenz en via de brug wandel je in 20 minuten naar het centrum. Supermarkt en bakker 5 minuten lopen dus alles bij elkaar een perfecte plek om enkele dagen te genieten van Koblenz en omgeving!

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn sanitair, veel herrie

Fam Linnepin,
11-7-2017

Niet doen is ons advies. We hebben er 1 x overnacht op doorreis maar hadden beter kunnen rijden. Slapen doe je hier niet door de vele goederentreinen snachts die veel herrie maken. Wel fijn plekje in de schaduw, hond welkom. In horeca kun je niet betalen met pin of creditcard , anno 2017 not done! Verder geen..... Op de camping behalve uitzicht op standbeeld van keizer Wilhelm op zn paard en de rivier rijn en moezel. Supermarkt op loopafstand en betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vreselijke opéén gedrukte plaatsen en duur.

J. Schoustra,
2-7-2017

Geen goede service. Voor wifi veel betalen. Druk treinverkeer dat je uit de slaap houdt.

Hiervoor is de prijs veel te hoog.

Wel goed sanitair.

Gereisd met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Rhein Mosel / Koblenz in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Rhein Mosel / Koblenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.