Kleine hotelsWeer vandaag31°16°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Jan van Werth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jan van Werth in het Nederlands

Beste kwaliteit voor beste prijs

folieske
20-5-2012

Eerder klein familiehotel dat eigenlijk hoort bij de “Garni hotel” categorie. De kamers zijn niet zo groot maar zeer net, wij hadden er eentje met gedeelde badkamer. Ontbijtbuffet uiterst verzorgd en zelfs de lekkere kruidenkaas is zelf emaakt. Op enkele minuten bent u in het oude Koblenz, een fantastische locatie voor de kleinste prijs in Koblenz stad. Het personeel is uiterst vriendelijk en onderlegd. Wel enig trappenklimmen (voormalig herehuis). Super aan te raden.

Gereisd Met partner in Sat May 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jan van Werth in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jan van Werth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.